Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این اقدام خداپسندانه از سوی خیران بومی این شهرستان در چارچوب ادای سمهی از مبارزه ملی با بیماری کرونا صورت گرفت.

دکتر محمد افکار افزود: این مبلغ صرف حمایت و درمان شهروندان نیازمند و کم‌بضاعت در حوزه جغرافیایی زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سازمانهای مردم‌نهاد، دست‌اندرکاران پویشهای مردمی، تولیت مزار احمد جامی و کارخانه‌های فعال در این خطه با این اقدام نیکوکارانه کمکهای خود را برای هزینه در شهرستانهای صالح‌آباد و تربت‌جام  اهدا کردند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام گفت: این کمکها در قالب بسته‌های بهداشتی، غذایی و آموزشی در میان جامعه هدف توزیع شد.

دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام ۴۱۵ هزار و ۸۱۴ نفر ساکنان شهرستانهای تایباد، باخرز، صالح‌آباد و تربت‌جام را زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دارد.

تاکنون ۲۵۴ نفر در این منطقه بخاطر عفونت حاد تنفسی در بیمارستان بستری شده‌ و با تلاش پزشکان و پرستاران ۲۰۹ نفر از آنهان تاکنون سلامتی خود را بازیافته‌اند. 

۱۹۵ دستگاه تخت در بیمارستانهای سجادیه، مهر مادر و ارتش در حوزه زیرپوشش دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام به بیماران مشکوک به کرونا اختصاص دارد.

تربت‌جام در فاصله ۱۶۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بهداشتی و درمانی تربت جام جامعه علوم پزشکی مشهد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دانشکده علوم پزشکی تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تجمع دانشجویان خارجی دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران

(تصاویر) تجمع دانشجویان خارجی دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تجمع دانشجویان خارجی دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران
  • آیین نامه جدید شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی کشور رسما ابلاغ شد
  • لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان
  • راه‌اندازی۶ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • شناسایی حدودسه هزار و ۸۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج
  • اهداء ۲ دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر سلماس
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند