Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان گفت: هماهنگی این روزها در میان نیروهای مسلح ما را به یاد روزهای دفاع مقدس می‌اندازد که با انگیزه و شور خاصی به مقابله با دشمن آمده بودند. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت‌اله غلامی پیش از ظهر امروز در  آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک و پاکسازی محیطی با تبریک روز پاسدار اظهار داشت:  از روز گذشته عملیات سراسری فاصله‌گذاری اجتماعی با 2 هدف جلوگیری از سفرهای استانی و کنترل سفرهای داخل شهر با این مضمون که سفرهای درون شهری با خودروهای همان شهر انجام شود، آغاز شد تا زنجیره انتقال بیماری قطع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امروز شاهد رزمایش دفاع بیولوژیک مدافعان سلامت در استان اصفهان هستیم و قطعاً در استان اصفهان با حضور نیروهای مسلح در راستای ضدعفونی و گندزدایی مراکز، طرحی موفق خواهد بود.

اصفهان|رزمایش دفاع بیولوژیکی برای تکمیل عملیات‌های قبلی مقابله با کرونا انجام می‌شودفرمانده لشکر 14 امام حسین(ع): تمامی نیروهای مسلح تا نابودی ویروس کرونا فعالیت خواهند کردرزمایش سراسری دفاع بیولوژیک در اصفهان برگزار می‌شود

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان ادامه داد: هماهنگی این روزها در میان نیروهای مسلح ما را به یاد روزهای دفاع مقدس می‌اندازد که با انگیزه و شور خاصی به مقابله با دشمن آمده بودند. این هماهنگی نیز در این روزها تکرار شده است و تا شکست کرونا ادامه می‌یابد. 

وی بیان کرد: تا چند روز گذشته دومین کشور بودیم که پس از چین گرفتار این بیماری بودیم، اما امروز آمریکا در صدر گرفتاری به این بیماری قرار گرفته است.

غلامی تصریح کرد: امیدواریم در بین نخستین کشورهایی باشیم که کرونا شکست می‌دهیم و همچنین امیدواریم تا رشد و شیوع این بیماری با کمک مردم در روزهای آینده به حداقل برسد.

انتهای پیام/172/ش

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقابله با کرونا استان اصفهان نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند

دریافت 222 MB

فیلم: عصمت اسماعیلی

کد خبر 6096723

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند