Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@01:04:28 GMT

5 ورودی شهرستان کیار مسدود است

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۴۷۴۲

5 ورودی شهرستان کیار مسدود است

فرماندار شهرستان کیار از بسته شدن 5 ورودی این شهرستان و اقدامات انجام شده در جهت پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

علی‌فتح نصیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ما از همان روز اولی که بحث شیوع کرونا در کشور و بخصوص استان مطرح شد، برای پیشگیری از شیوع ویروس ورود کردیم و تمهیداتی اندیشیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تمام دهیاران موظف شدند که روستاها را سه بار در هفته گندزدایی و ضدعفونی کنند، در شهرها نیز این کار توسط شهرداران انجام گرفت و نیروهای سپاه شهرستان چندبار کار ضدعفونی را انجام دادند.

فرماندار شهرستان کیار با اشاره به بحث گردشگری در شهرستان افزود: تمام نقاط گردشگری این شهرستان مسدود است، در حال حاضر هم تمام تفرجگاه‌های شهرستان با لودر و کمک‌های مردمی بسته شده و روز سیزده بدر نیز کاملا مدیریت می‌شود که مشکلی ایجاد نشود.

نصیریان با اشاره به وضعیت کنترل در ورودی‌های شهرستان کیار بیان کرد: پنج ورودی شهرستان از جمله ورودی اصلی شهرستان، ورودی بروجن و قلعه ممکا و گهرو، ورودی ناغان، ورودی مشایخ و روستای معدن و شهرستان لردگان مسدود شده‌اند.

وی تصریح کرد: در تمام ورودی کلیه شهرها و روستاها با کمک سپاه، بسیج، گروه‌های جهادی و مردم آن مناطق بصورت خودجوش نیروهایی در جهت انجام اقداماتی مثل تب‌سنجی و رسیدگی به ورود و خروج خودروها مستقر هستند.

فرماندار شهرستان کیار خاطرنشان کرد: یکی از معاونان در بخش مرکزی شهرستان کیار و معاون دیگر در بخش ناغان مستقر شده، مستندسازی و رسیدگی کرده و به ما گزارش می‌دهند.

نصیریان با بیان اینکه بخش صنعت و معدن و اتاق اصناف بصورت فعال در این ایام حضور داشته و اقدامات لازم را انجام دادند، خاطرنشان کرد: از مردم خواهشمندیم در خانه بمانند و مردمی چه در اصفهان و سایر استان‌ها ساکن هستند، به این شهرستان نیایند، اگر اقوام و خانواده خود را دوست دارند، در خانه بمانند و مدتی را تحمل کنند تا زنجیره این ویروس قطع شود.

وی تصریح کرد: خودروهای دارای پلاک به جز ٧١ و ٨١ در تمام ورودی‌های شهرستان برگردانده می‌شوند و اجازه ورود به شهرستان را ندارند، ما فعلا از مهمان‌پذیری معذوریم، قطعا مردم غیور شهرستان کیار و بختیاری‌ها به محض قطع شدن زنجیره ویروس، مهمان‌پذیر خوبی بوده و این ایام را جبران می‌کنند.
انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار شهرستان کیار کرونا کنترل مبادی ضدعفونی نصیریان شهرستان کیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ افشین جارچی گفت: با اجرای ماده ۴۵ قانون توزیع عادلانه آب، ۹ حلقه چاه غیرمجاز آب در روستای دارامحله سندس شهرستان رودبار با حضور نمایندگان این اداره و ماموران انتظامی توتکابن، پُر و مسدود شد.

وی افزود: این چاه‌ها برای استفاده کشاورزی و به صورت غیرمجاز در بخش رحمت آباد شهرستان رودبار ایجاده شده بود که با حکم قضایی مسدود شد.

دیگر خبرها

  • پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک
  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد