Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز که در سراسر کشورمان همه کمر همت بسته‌اند و به جنگ این مهمان ناخوانده ویروس کرونا رفته‌اند؛ به مانند همیشه جوانان غیور شهرستان دزفول در ایثاری خاموش شبانه‌ و روز در حال خدمات در عرصه‌های مختلف جهادی هستند. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، آن سال‌ها که زیر بمباران موشکی دشمن کشورمان قرار داشت و از شمال تا جنوب کشور درگیر مبارزه با دشمن بعثی بود علاوه بر رزمندگانی که جان خود را کف دست گرفته بودند تا در نبردی رو در رو از جان مال و ناموس کشور دفاع کنند، جوانان و مردم هم بودند که در ایثاری خاموش پای کشور ایستادند و نمی‌گذاشتند هموطنانمان در گوشه گوشه کشور کمبودی را در عرصه‌های مختلف احساس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز نیز جهادگران در عرصه‌های تولید، مسئولان، نیروهای مسلح، سپاه، بسیج و ارتش و گروه‌های جهادی مردمی  به جنگ این مهمان ناخوانده کرونا ویروس رفته‌اند.

در این باره محمدزادمهر دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور، در گفت و گو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: از تلاش تمامی پزشکان، پرستاران، نیروهای بهداشت و درمان  جهادگران و دانشجویان به نوبه خودم  تشکر و قدردانی می‌کنم؛ باید همه با هم برای عبور از بحران ویروس کرونا از کشور توصیه پزشکی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات خوداری کنیم.

وی افزود: اگر مردم رعایت نکنند و در تعطیلات نوروزی به دید و بازید بپردازند مطمئنا نه تنها این وضعیت حفط نمی‌شود بلکه دوباره یک پیک افزایشی را به همراه دارد؛ بنابراین برای حفط سلامتی جان خود و شهروندانمان در خانه بمانیم.

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور، گفت: با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا به همت گروه جهادی شهید شاهی در هفت استان کشور از جمله خوزستان، سیستان و بلوچستان، زنجان، گیلان، اردبیل،آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویر احمد پیکج‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی برای بهزیستی‌های این هفت استان تهیه و ارسال می‌شود.

وی بابیان اینکه این روند از 24اسفند با کمک‌های مردمی آغاز شد، گفت: کارگاه ماسک در اراک راه اندازی شده، اما الباقی مواد بهداشتی با کمک‌های مردمی و کمک بنیاد علوی مستضعفان تهیه و توزیع می‌شود؛ در حال حاضر سه هزار 500ماسک، هزار و 500 جفت دستکش و مواد ضدعفونی در ابعاد مختلف  با هدف پیشگیری از ویروس کرونا تهیه و ارسال شده است.

گزارش| جولان منفعت‌طلبان در شرایط بحرانی کرونا /‌ اجاره باغ‌ویلا به مسافران نوروزی در دزفول‌گزارش تسنیم از ستاد مبارزه با ویروس کرونا در دزفول| با کمبود تخت‌های نقاهتگاهی روبه‌رو نیستیم ‌تداوم خدمات‌رسانی گروه‌های آتش اختیار در دزفول با تولید ماسک + تصاویر

هشدار سرپرست ویژه فرمانداری دزفول/اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در دزفول

امید بن عباس سرپرست ویژه فرمانداری دزفول با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در دزفول،گفت: شاهد هستیم کشورهای مختلف در جهت مقابله با کرونا ویروس تصمیمات مختلفی گرفتند در این باره با توجه به اجرایی طرح فاصبه گذری اجتماعی در سراسر کشور در شهرستان دزفول هر شخصی از شهرستان خارج بشود اجازه ورود به شهرستان را نخواهیم به او داد چرا که سلامتی مردم دزفول برای مهم و در اولویت است.

وی افزود: مغازه‌هایی که اجازه فعالیت دارند حتما باید ماسک و دستکش داشته باشند در غیر این صورت توسط بهداشت پلمپ خواهند شد؛ همچنین هر مسئولی در این باره کوتاهی کند برخورد لازم خواهد شد.

مصطفی طحان رئیس جمعیت هلال احمر دزفول در باره آخرین اقدامات درمقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: پایش سلامت و تب سنجی در مبادی ورودی شهرستان با جدیت بصورت فرد فرد در حال انجام است.

وی با بیان اینکه روزانه هزار شیلد تهیه می‌شود، افزود: نیروهای هلال احمر اقدام به ساخت شیلد(حفاظ صورت) ویژه کادر هلال احمر و دیگر عوامل خدمات‌رسانی در شهرستان  را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

پلمپ تعدادی واحد صنفی غیرضروری شهرمیانرود و شهرامام دزفول در راستای پیشگیری از ویروس کرونا.

در روزهایی که همه ما بیشتر از قبل هوای یکدیگر را داریم نباید زحمت‌کشان و حافظان پاکیزکی شهرمان را فراموش کنیم؛ صبحت از پاکبانانی است که شبانه روز کوچه و خیابان‌های شهر را از آلودگی پاک می‌کنند تاصبح فردا شهر زیبا و پاکیزه در اختیار ما باشد اما نباید فراموش کنیم که پاکبانان در حین انجام وظایف خود بیشتر از سایر مردم در معرض آلودگی و بیماری هستند.

اقدامات شهرداری دزفول در مقابله با کرونا و فرهنگ‌سازی؛ نصب بنر در سطح شهرستان درباره جلوگیری از ویروس کرونا، تقدیر از جامعه پزشکی و مدافعان سلامت و عملیات گندزایی و ضدعفونی خیابان های اصلی و فرعی توسط پاکبانان و نیروهای این سازمان انجام می‌شود.

در پی شیوع بیماری کرونا و طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، همچنان تمامی اصناف و مغازه‌ها به غیر از فروشندگان مواد غذایی و مواد ضروری در این شهرستان تعطیل هستند همچنین رصد مدام نظارت بر تعطیلی باشگاه‌ها دزفول همچنان ادامه دارد. 

تدوام ضدعفونی شهرستان توسط نیروهای جهادی و انقلابی سپاه و بسیج همچنان ادامه دارد

سرهنگ پاسدار هادی سعادت‌زاده فرمانده سپاه پاسداران دزفول بابیان اینکه سپاه پاسداران تا ریشه کن سازی کرونا کنار مردم است، اظهار داشت: نیروهای سپاه بلافاصله وارد صحنه شده و پا به پای مسئولان و کادر پزشکی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شبانه‌روزی کار ضدعفونی و گندزدایی را انجام می‌دهند.

وی افزود: در هرجایی که نیاز به حضور سپاه باشد، سبزپوشان خدوم با تمام همت و تلاش ورود کرده، در دوران دفاع مقدس، در مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی،امنیتی، درمانی، حل مشکلات مردم و محرومیت زدایی پای کار بوده و امروز نیز پاسداران و بسیجیان برای مقابله با ویروس کرونا در سراسر شهرستان پای کار آماده‌اند.

سرهنگ سعادت بابیان اینکه نیروهای جهادی بسیجی و سپاهی در سطح شهرستان در کنار مردم و دوشادوش آنها برای ریشه کن سازی کرونا فعالیت می‌کنند، افزود: تمامی نیروهای جهادی و انقلابی سپاه شهرستان دزفول در حرکتی خودجوش و جهادی، برای مقابله با ویروس کرونا پای کار هستند.

85درصد جمعیت شهرستان دزفول در طرح مقابله با کرونا

رضا پورآئین رئیس مرکز بهداشت دزفول در این باره گفت: طی یک اقدام جهادی و شبانه وروزی اقدام به غربالگری جمعیت شهرستان دزفول کرده که در این طرح 85درصد شهرستان دزفول اجرا شده 15درصد باقیمانده آن افرادی هستند که به دلیل عدم پاسخگویی باقی مانده است؛ این مرکز تا غربالگری تمام افراد این طرح را ادامه می‌دهد.

وی افزود: همچنین جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تیم غربالگری مرکز بهداشت دزفول به مناطق محروم و صعب العبور اعزام شد.

به گزارش تسنیم، بی تردید نقش آفرینی پزشکان و پرستاران  در درمان بیماران مبتلا و نیز تلاش در جهت ریشه کنی و مبارزه با ویروس کرونا آن قدر ستودنی است و والاست که قلم از بیان این جانفشانی‌ها قاصر و الکن است سفید پوشان دلسوزی که شبانه روز برای کمک به هموطنان بیمار عاشقانه تمام هستی خود را نثار نظام سلامت کردند.

گزارش از فاطمه دقاق نژاد

انتهای پیام337/ش

R41468/P/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقابله با کرونا ویروس کرونا شهرستان دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم رقابنهای لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، با توچه به اینکه امروز مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی برگزار خواهد شد و استقلال در همان دور اول از این رقابتها حذف شد، با تصمیم کادر فنی آبی‌پوشان، تمرین امروز این تیم تعطیل شد و بازیکنان به استراحت خواهند پرداخت.

دور جدید تمرینات استقلال از فردا استارت خواهد خورد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899799

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا