Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منبع سیاسی آگاه در گفتگو با پایگاه خبری المعلومه از هدف اصلی آمریکا در افشای نقشه پنتاگون به وسیله روزنامه نیویورک تایمز برای هدف قرار دادن گردان‌های مقاومت عراق پرده برداشت.

به گفته این منبع، هدف آمریکا از این افشاگری اعمال فشار بر قدرت‌های سیاسی به منظور راضی کردن عدنان الزرفی، نخست وزیر جدید عراق برای ماندن نیرو‌های آمریکایی در عراق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع که نخواست نامش فاش شود، از فشار‌های آمریکا بر قدرت‌های سیاسی در اقلیم کردستان عراق و همچنین در استان الانبار برای ترغیب الزرفی به ابقای نیرو‌های آمریکایی خبر داد.

منبع مذکور در ادامه افزود: اطلاعاتی که در این گزارش با جزئیات آمده و مطرح شدن آن درست در زمانی که تمام جهان درگیر مبارزه با ویروس کرونا است، غیر واقعی است و هدف حقیقی آن مجبور کردن نخست وزیر است.

پیش از این روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت که وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با صدور یک بخشنامه محرمانه، از فرماندهان نظامی خواسته است که خود را برای نابودی یکی از گروه‌های مقاومت (کتائب حزب الله) در عراق آماده کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا نظامیان آمریکایی محور مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه ۶ شخص و نهاد در ارتباط با ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۴ شخص و ۲ نهاد را در ارتباط با ایران در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.

این تحریم‌ها به بهانه دخیل بودن این اشخاص و نهادها در حملات سایبری به سازمان‌های دولتی ایالات متحده اعمال شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است جریمه مایکروسافت به دلیل نقض تحریم‌ ایران

دیگر خبرها

  • حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • فشار آمریکا و اسرائیل به قطر برای تحت فشار قرار دادن حماس
  • نیوزویک: آمریکا رو به افول است
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد