Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@23:35:49 GMT

ورودی روستاهای بخش مرکزی اسدآباد مسدود می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۴۹۳۸

ایسنا/همدان بخشدار مرکزی اسدآباد از مسدود شدن ورودی روستاهای بخش مرکزی در روز طبیعت خبر داد و گفت: با در پیش بودن روز سیزده بدر دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش، موظف به مسدود کردن ورودی روستاهای خود بوده و در صورت نیازی می توانند از نیروهای انتظامی منطقه خود نیز کمک بگیرند.

سلیمان نظری دوست در ستاد پیشگیری و مبارزه با کروناویروس بخش مرکزی اسدآباد، اظهار کرد: در حال حاضر تمام مسیرهای اصلی و فرعی به شهرستان اسدآباد مانند سه راهی چشمه قنداب، شآن آباد به سمت اسدآباد،ورودی های اصلی فرعی دره خرم رود، سیاه گله به سوتپه، ورودی به دربند بوجین، ورودی کتیبه آقاجانبلاغی، ورودی سد نعمت آباد، محور اصلی جاده داشبلاغ مسیر قاسم آباد و خنداب، جاده ویرایی به سمت تویسرکان، مسیر جاده ترخین آباد و ملحمدره و مسیرهای منتهی به امامزاده های شهرستان اسدآباد تا اطلاع ثانوی مسدود و عبور و مرور در این موارد کاملاً ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اطلاع رسانی مسدود بودن محورهای مذکور تا اطلاع ثانوی توسط دهیاران به اهالی روستاها به عنوان مدیران بحران در روستاها تصریح کرد: مدیریت کردن و جلوگیری از خروج خانواده ها در روز سیزده بدر بسیار مهم بوده و با در خانه بمانیم یا با راه اندازی پویش «سیزده در خانه» لازم است دهیاران اهالی را به پیوستن به پویش ترغیب کنند.

نظری دوست با بیان اینکه دهیاران و بهورزان خانه های بهداشت در زمینه غربالگری کامل خانوارهای روستاها و شناسایی افراد مشکوک اقدام کنند، خاطرنشان کرد: کلیه فعالیت ها، عملیات سمپاشی و گندزدایی اماکن عمومی روستاها تنها  باید تحت نظر اعضای متشکل تیم ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا انجام گیرد.

وی با بیان اینکه اعضای تیم ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در هر روستا موظف به رصد و شناسایی ورود و خروج افراد یا خودروها به روستاها بوده و اقدامات پیشگیرانه و هشدارهای لازم را باید به افراد دهند، یادآور شد: در روستاها تمام مغازه ها، برگزاری مراسمات شادی و ترحیم، انجام مسابقات ورزشی تعطیل و همچنین تجمع افراد بالای10 نفر در هر مکان و تحت هر شرایطی تا اطلاع ثانوی ممنوع کاملاً ممنوع است.

نظری دوست خاطرنشان کرد:دهیاران و اعضای متشکل تیم ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در هر روستا، به عنوان سفیران سلامت و حافظان امنیت روحی و روانی اهالی بوده و باید نهایت تلاش و کوشش خود را برای پیشگیری و مبارزه با کرونا رابه عمل آورند و موظف هستند با  تشکیل دو جلسه در هر هفته مستندات خود را به صورت کتبی و تصویری به بخشداری مرکزی شهرستان اسدآباد ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس روز طبیعت ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکود طرح‌های زیرساختی‌های خراسان شمالی در چهار سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، هادی قوامی در آئین نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستاها که ظهر پنج‌شنبه در آمفی‌تئاتر دانشکده فنی و مهندسی اسفراین برگزار شد، اظهار کرد: خراسان شمالی علی‌رغم مزیت‌های فراوان در رتبه‌های انتهایی شاخص‌های پیشرفت و آبادانی است.

منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اسفراین و صفی‌آباد تصریح کرد: سکونت تقریباً ۵۰ درصد مردم خراسان شمالی در روستاها است و به همین دلیل زیرساخت‌های مناسب باید در روستاها ایجاد شود.

وی در ادامه با اشاره به اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده در مجلس یازدهم افزود: ملاک قرار دادن جمعیت به جای میزان توسعه و پیشرفت به ضرر شهرهای در حال توسعه و کوچک و روستاها تمام شد.

قوامی گفت: شوراهای روستایی به دلیل عدم ثبات شغلی دهیاران در موقعیت مناسبی قرار ندارند.

منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اسفراین و صفی‌آباد بیان کرد: طرح‌های زیرساختی‌های خراسان شمالی در چهار سال گذشته دچار رکود شده بود.

کد خبر 6095106

دیگر خبرها

  • ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر مسدود شد
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • مسدود شدن مسیر روستاهای دشتی بر اثر سیل
  • بارندگی آب، برق و راه برخی از روستاهای بخش شنبه و طسوج مسدود کرد
  • رکود طرح‌های زیرساختی‌های خراسان شمالی در چهار سال گذشته
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد