Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@15:46:18 GMT

مواد ضدعفونی در کانون شهدای کوی ملت اهواز تولید شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۵۲۲۹

مواد ضدعفونی در کانون شهدای کوی ملت اهواز تولید شد

حجت‌۲الاسلام پورطیبی گفت: با نظارت کامل و همکاری ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) با تهیه مواد اولیه از سوی خیرین و اعضا کانون، مواد ضدعفونی در این کانون تولید شد.

«حجت‌الاسلام سعید پورطیبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد مبتلایان، فعالیت‌های کانون مساجد شهدای کوی ملت را با هماهنگی مربیان به گونه‌ای پیش می‌بریم که کمترین حضور اعضا در مسجد و کانون را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای کوی ملت اهواز با بیان اینکه پس از شیوع کرونا ویروس این کانون اقدام به ثبت گروه جهادی کرد افزود: بر این اساس و با نظارت کامل و همکاری ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) با تهیه مواد اولیه از سوی خیرین و اعضا کانون، مواد ضدعفونی تولید شد.

 

وی با بیان اینکه تولید مواد ضدعفونی در این کانون انگیزه افزایش خودکفایی و روآوری به موضوع اقتصاد مقاومتی را میان اعضا افزایش داد اضافه کرد: پس از تولید این مواد در بطری‌های معین میان شهروندان ساکن کوی ملت توزیع می‌شود؛ در صورتی که میزان مواد اولیه افزایش یابد می‌توان توزیع را در محیط های بیشتری افزایش داد.

 

حجت‌الاسلام پورطیبی از راه‌اندازی ایستگاه سلامت در ساعات معینی از روز خبر داد و تصریح کرد: حضور جوانان و طلاب در این ایستگاه صلواتی به‌صورت خودجوش بوده و با رعایت کامل موارد بهداشتی انجام و مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش به‌صورت رایگان توزیع می‌شود.

 

وی عنوان کرد: با همکاری سازمان آتش‌نشانی، خدمات شهری و نیروی انتظامی معابر شهری در نقطه کوی ملت هر شب ضدعفونی می‌شوند، همچنین از طریق کانال فضای مجازی کانون، شهروندان را با آموزش‌های تصویری پیشگیری از ابتلا آشنا می‌کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای کوی ملت اهواز در پایان ابراز کرد: با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان «جهش تولید» نامگذاری شد، می‌توان با تولید اقلام کوچک بهداشتی رونق و جهش تولید را به معرض نمایش بگذاریم.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید مواد ضدعفونی مواد ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار شهرستان شهرضا در این یادواره گفت: جامعه کارگری ما در گام دوم انقلاب و در جنگ تمام عیار اقتصادی با میدان داری در عرصه تولید به جنگ دشمن رفته اند و حماسه‌ای ماندگار در تاریخ اقتصادی کشور ثبت کردند.
سید امیر جعفری افزود: جامعه کار و تولید شهرستان شهرضا ۷۳ شهید تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرده است.

دیگر خبرها

  • شناسایی پیکر شهید عزیزپور محمدی پس از ۴۰ سال
  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال
  • تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • خوردنی هایی که افسردگی می‌آورند
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • افزایش آمار شهدای غزه به ۳۴۴۸۸ نفر
  • قند پنهان در کدام یک از مواد غذایی وجود دارد؟