Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@04:38:44 GMT

واکنش مقام اماراتی به تماس تلفنی بن زاید با بشار اسد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۵۲۴۰

واکنش مقام اماراتی به تماس تلفنی بن زاید با بشار اسد

وزیر مشاور در امور خارجه دولت امارات به تماس تلفنی ولی‌عهد ابوظبی با رئیس‌جمهور سوریه واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «أنور قرقاش» وزیر مشاور در امور دولت امارات، تماس تلفنی «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی با «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه در شرایط کنونی را امری فراتر از محاسبات سیاسی تنگ‌نظرانه خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرقاش در حساب توئیتری خود نوشت: «شرایط استثنایی مرتبط با ویروس کرونا برداشتن گام‌های بی‌سابقه را می‌طلبد، محمد بن زاید نیز با رئیس‌جمهور سوریه تماس برقرار کرد، بعُد انسانی اولویت دارد و اقدام امارات نیز در راستای تقویت نقش عربی صورت گرفت؛ اقدامی شجاعانه در قبال ملت برادر سوریه که فراتر از محاسبات سیاسی تنگ‌نظرانه است».

 

بن زاید جمعه شب(دیشب) در حساب توئیتری خود نوشت که در تماس تلفنی با «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه با او درباره شیوع ویروس کرونا گفت‌وگو کرده است.

بن زاید در این تماس تلفنی بر حمایت از ملت سوریه در این شرایط استثنایی تأکید کرد و گفت که همبستگی انسانی در این شرایط مهم‌تر از همه چیز است.(جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: بشار اسد ولی عهد ابوظبی انور قرقاش رئیس جمهور سوریه تماس تلفنی بن زاید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، یک مقام محور مقاومت به المیادین اعلام کرد: آنچه در رسانه‌های بین‌المللی و سایت‌های عربی مبنی بر تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانی‌ها و کاهش تعداد اعضا منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی گفت: اساساً هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق با مقامات سوریه در آنجا هستند.

این مقام مسوول ادامه داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایفی که با دمشق توافق شده و در هرنقطه‌ای از سوریه که لازم باشد به طور معمول وظایف خود را انجام می‌دهند و هیچ خروجی صورت نگرفته است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که برخی منابع رسانه‌ای عربی مدعی خروج مستشاران نظامی ایران از برخی مناطق سوریه در اقدامی پیشگیرانه برای بی‌اثر کردن حمله احتمالی رژیم صهیونیستی شده بودند.

کد خبر 847097 برچسب‌ها ایران و سوریه خبر ویژه

دیگر خبرها

  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی حجابی (فیلم)
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • (ویدیو) واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی‌حجابی
  • رئیسی: اشغالگر باید به فوریت اخراج، محاکمه و مجازات شود/ رئیس جمهور سریلانکا: ما حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردیم
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود