Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر خدایاری ظهر شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت در استان با اشاره به اقدامات رسانه‌ای در زمینه مقابله و مدیریت بیماری کرونا در استان از رصد دقیق فضای مجازی خبر داد و اظهارکرد: با متخلفان به شدت برخورد قانونی می‌شود.

وی با اشاره به راه اندازی فروشگاه‌های اینترنت برای سهولت در خرید مردم و تأمین مایحتاج زندگی افزود: مردم توجه کنند در زمینه خرید از فروشگاه‌های مجازی حتماً از معتبر بودن این فروشگاه‌ها اطمینان حاصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام خدایاری وی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی دقیق از بیماری کرونا نیازمند داشتن اطلاعات کافی است، اظهار داشت: با توجه به اینکه ریشه بیماری ناپیداست و هر روز زوایای جدیدی از بیماران مشخص می‌شود باید مرجع اطلاع‌رسانی ما مسئولان دانشگاه علوم پزشکی باشد تا از شایعه پراکنی جلوگیری شود.

وی وی با اشاره به عملکرد شورای اطلاع‌رسانی استان در خصوص کرونا، اظهار کرد: تشکیل ستاد تبلیغات و اطلاع‌رسانی کرونا، تشکیل ستاد رصد و پایش کرونا، ساخت تیزرهای چندثانیه‌ای در مورد کرونا، همراهی با قرارگاه مبارزه با کرونا برای تولید پوسترهای مرتبط و تولید بنرهای کرونا و نصب در سطح شهر از جمله اقدامات این شوراست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه رصد کانال‌های بدون مجوز در آذربایجان‌غربی با همکاری پلیس فتا همچنان ادامه دارد گفت: در این روزهای حساس اطلاع رسانی انتشار هر گونه شایعه خطرناک‌تر از خود ویروس کروناست به همین خاطر رصدها تشدید شده است.

کد خبر 4887802

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان ماسک طبی شهرکرد ضدعفونی سال جهش تولید بارش باران سیلاب طرح غربالگری حوادث چهارشنبه سوری اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مرکز اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه گزارشی درباره وضع اقتصادی این باریکه هفت ماه پس از تجاوز رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، نرخ فقر در نوار غزه در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

مرکز اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه همچنین تأکید کرد که ۹۵ درصد مؤسسات اقتصادی این باریکه به دلیل جنگ اسرائیل کار خود را متوقف کرده‌اند.

این مرکز افزود که خسارات مستقیم اولیه جنگ در نوار غزه بالغ بر ۳۳ میلیارد دلار بوده است.

این آمار در حالی است که مرکز دیده‌بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه هم در گزارشی اعلام کرد که اسرائیل ۸۰ درصد مدارس غزه را به طور کامل یا جزئی ویران و آنها را به بازداشتگاه یا محل شکنجه تبدیل کرده است.

کد خبر 6094312

دیگر خبرها

  • بازداشت فرد متخلف در تبلیغ یک آرایشگاه زنانه
  • افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه دراینستاگرام
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر