Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ محمود پناهی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و ضرورت توصیه‌های بهداشتی و مراقبتی و توجه به پویش در خانه بمانیم، پلیس شهرستان به همراه نماینده اصناف و نماینده بهداشت پس از حضور در سطح شهر با مغازه‌ها و صنوفی که به هشدار‌های امنیتی و دستورالعمل‌ها توجه نکرده بودند برخورد قاطع انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن اشاره به ۶۱ بازدید افزود: در این اقدام ۱۷ واحد صنفی غیر ضروری که به هشدار‌ها و دستورالعمل‌ها صادر شده بی توجهی کرده بودند با حضور مامورین تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان تفت تاکید کرد: واحد‌های صنفی که به این دستورالعمل بی توجهی کنند برابر قانون و با هماهنگی مقام قضایی پلمب خواهند شد.

کشف چهار کیلوگرم تریاک در خاتم

سرهنگ غلامرضا کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل محموله مواد افیونی در محور نیریز به هرات" مطلع شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در یک عملیات ضربتی خودروی قاچاقچیان را متوقف کردند افزود: در بازرسی از خودرو مقدارچهار کیلو گرم و ۳۰۰گرم تریاک کشف و دو نفر متهم نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم در پایان افزود: قاچاقچیان به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲۴ راس دام قاچاق در یزد

سرهنگ "حمیدرضا اکبری نژاد گفت: مأموران انتظامی شهرستان یزد هنگام گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را جهت بازرسی متوقف کردند.

اکبری نژاد افزود: مأموران در بازرسی از خودرو ۲۳ رأس گوسفند که فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی بود کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان یزد ادامه داد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ غ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی بسته حوادث مواد مخدر فرمانده انتظامی شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رسول قنبری گفت: شهرستان اسدآباد دارای ۱۲۰ واحد نانوایی بوده که سهمیه تخصیصی آرد به هر یک از این نانوایی‌ها شش کیسه است و به تبع آن به علت کم بودن تخصیص این سهمیه آرد تا حدودی با مشکل مواجه هستند.

او در ادامه از پلمب ۴۶ واحد صنفی متخلف این شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت: به منظور کنترل بازار در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از صنوف شهرستان انجام گرفت که در این رابطه ۱۷۷ پرونده صنوف متخلف به تعزیرات معرفی و ۴۶ مورد نیز پلمب شد.

رئیس اتاق اصناف اسدآباد در ادامه با اشاره به فعالیت ۴۷۰۰ کسبه دارای پروانه در شهرستان اسدآباد گفت: در سال گذشته ۵۷۰ مورد جواز کسب و پروانه جدید توسط اتاق اصناف برای واحد‌های صنفی شهرستان صادر شده است.

قنبری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم در این بین هنوز ۶۰۰ واحد صنفی بدون کسب پروانه در سطح شهرستان فعالیت دارند، اظهار کرد: در صورت شناسایی چنین واحد‌های صنفی بدون پروانه کسب علاوه بر اخطار لازم، برخورد می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان