Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوید دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ورودی و خروجی‌ها شهرها برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا کنترل می‌شود، ابراز داشت: تاکنون غربالگری ۹۰ درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان به همت کارشناسان بهداشتی و بسیجیان انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تنها یک مورد مثبت کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سمنان گزارش‌شده است، افزود: ماندن در خانه تنها داروی درمان و جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا است که انتظار می‌رود شهروندان به‌دقت آن را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه بیماری ویروس کرونا در جهان و ایران سیر افزایشی دارد، ابراز داشت: شستن دست با آب و صابون، پرهیز از حضور در مهمانی‌ها و تجمعات و رعایت نکات بهداشتی و مهمتر از آن در خانه ماندن از جمله اقداماتی است که می‌تواند درروند کاهش این بیماری اثرگذار باشد.

دانایی اضافه کرد: از شهروندان خواهشمندیم تا بیماری کرونا را شوخی نگیرند زیرا این ویروس با کسی شوخی ندارد و لذا بهتر است درخانه بمانیم تا با شکست کرونا خبر خوش ذائقه مردم را شیرین کند.

کد خبر 4887812

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشكی سمنان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان ماسک طبی ضدعفونی شهرکرد سال جهش تولید بارش باران سیلاب طرح غربالگری حوادث چهارشنبه سوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تسریع در اجرای قوانین حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مدنظر رهبر معظم انقلاب را نیازمند همراهی جدی دستگاه‌های اجرایی دانست.

سیدوحید حسینی امروز، ۱۲ اردیبهشت در چهل و یکمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: تسریع در اجرای قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری، نیازمند همکاری و همراهی جدی دستگاه‌های اجرایی استان فارس است.

وی تأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای ارائه آموزش و فرهنگ‌سازی مباحث جوانی جمعیت در میان کارکنان سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌ها استان آمادگی کامل دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: اجرای قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری به عنوان یکی از اقدامات ملی به شمار می‌رود که پشتوانه‌ای برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حسینی با اشاره به نزدیک شدن هفته ملی جمعیت از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، با مهم برشمردن این مناسبت، بر استفاده از ظرفیت صدا و سیما، رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استان برای ترویج فرهنگ قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری تاکید کرد.

وی، قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری را یکی از راهکارهای اثرگذار و ارزشمند در پیشبرد اهداف پیش بینی شده در این زمینه عنوان کرد و هفته جمعیت را فرصتی مناسب برای آگاهی بیشتر مردم جامعه از اهمیت تلاش برای قرار گرفتن در مسیر جوان بودن جمعیت دانست.

عباس رضائیان‌زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با اشاره به دستورالعمل‌های هفته ملی جمعیت ۱۴۰۳، از آمادگی دانشگاه برای اجرای اقدامات هدفمند در سطح جامعه با همکاری و همراهی معاونت‌های دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان