Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@23:09:14 GMT

تردد در سواحل کیش ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۶۲۲۶

تردد در سواحل کیش ممنوع شدرئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از ممنوعیت تردد در سواحل جزیره کیش خبر داد. ناطقان: سرگرد" بهرام ایمانی نسب" گفت: بر اساس مصوبه شورای سلامت جزیره کیش با توجه به تردد خودروها و حضور تعدادی از کیشوندان در سواحل ممنوعیت هایی اعمال شد.

وی افزود: تردد در سواحل مطلقاً ممنوع بوده و با همکاری شرکت عمران، آب و خدمات و معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان نسبت به مسدودکردن مسیرهای منتهی به نوار سواحلی چون "کرانه، سیمرغ، نیلوفر، جاده جهان، کشتی یونانی" و بلعکس اقدام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایمانی نسب افزود: مرحله اول نسبت به تذکر و جلوگیری از تجمع افراد با همکاری گشت های انتظامی، امنیت اخلاقی و کارکنان حراست سازمان اجرایی و پس از اطلاع رسانی دقیق و تصمیم منطقه ای شورای سلامت نسبت به اعمال قانون اقدام خواهد شد.

به گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش، گفت: از همه عزیزان خواهشمندیم با در خانه ماندن به سلامت خود و خانواده اهمیت دهند و از تردد های غیر ضروری پرهیز کنند.

گفتنی است در سال جدید روزانه ۳۰۰ تخلف به علت عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در سامانه های هوشمند پلیس ثبت شده است که این نشان از تردد های زیاد کیشوندان دارد. منبع: ایلنا برچسب ها: تردد ، سواحل کیش ، ممنوع

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تردد سواحل کیش ممنوع تردد در سواحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی خرم آبادگفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مآموران انتظامی اين شهرستان پس از شناسایی با هماهنگی قضایی ۱۱ سوداگر مرگ را دستگير  کردند.
وی گفت:در بازرسی از مخفيگاه این سوداگر مرگ هشت کيلو و ۱۰۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف ، ۲۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

دیگر خبرها

  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • قابل توجه مسافران حج؛ ورود این موارد به خاک عربستان ممنوع است
  • احتمال وقوع سیلاب و جاری شدن روان آب در مازندران
  • آیا استفاده از گوشی‌های هوشمند نوجوانان را افسرده می‌کند؟
  • مایکروسافت استفاده از ابزار هوش مصنوعی تشخیص چهره را برای پلیس آمریکا ممنوع کرد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • مایکروسافت استفاده از هوش مصنوعی برای پلیس آمریکا را ممنوع کرد
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع! (+عکس)