Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@00:00:20 GMT

تمام ورودی‌های شهرک صنعتی مهریز مسدود شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۶۲۳۸

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، امیرعباس دهقانی زاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز با اشاره به مصوبات ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان مهریز اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس کشور و اجرای تدابیر سختگیرانه در شهرستان مهریز تمامی ورودی‌های شهرک صنعتی به جز ورودی اصلی (هرفته) مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تمام واحدهای تولیدی به غیر از مواد غذایی، بهداشتی و کالاهای ضروری از شروع به کار مجدد اجتناب کنند تا کمترین خسارت را در پی مسدود بودن راه متحمل شوند.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تبعات ناشی از اجرای پروتکل‌های بهداشتی متوجه کارفرما است، ادامه داد: مدیران تمام واحدهای صنعتی مصوبات ابلاغی از شبکه بهداشت و درمان را در خصوص غربالگری، گند زدایی لوازم بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس بین کارگران رعایت کنند.

دهقانی زاده تصریح کرد: طبق مقررات بند ۲ قانون کار، واحدهای صنعتی حتی الامکان از نیروی بومی استفاده کرده و از حضور افراد خارج از محدوده شهرستان مهریز در واحد صنعتی جلوگیری کنند.

او گفت: هر چند اجرای این مصوبات در مواردی زیان آور است ولی در صورت عدم رعایت، احتمال شیوع ویروس کرونا در واحدهای صنعتی و تعطیلی واحدها، کارفرمایان و مدیران خسارتهای غیر قابل جبران فراوانی را متحمل می‌شون.

انتهای پیام/ غ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث چند شهرک صنعتی در باوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سیدمحسن البرزی اظهار کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» در این راستا در شهرستان باوی برنامه‌هایی در دستور کار است و اولین شهرستان در استان است که در راستای عملی کردن شعار سال از فروردین ماه اقدامات بسیار مهمی انجام داده است.

وی ادامه داد: احداث شهرک صنعتی رامین در شهر رامین و شهرک صنعتی دارویی در دستور کار است که در مراحل انعقاد تفاهم نامه هستند.

البرزی افزود: همچنین احداث شهر پوشاک در شهرستان در دستور کار است و در حال استعلام ملک موردنظر هستیم.

فرماندار باوی با اشاره به راه‌اندازی چندین شهرک صنعتی، گفت: راه‌اندازی این شهرک‌های صنعتی خود به خود باعث مشارکت مردم در اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود. همچنین برای احداث فاز‌های ۷ و ۸ نیروگاه رامین، مکاتبات لازم با نهاد ریاست جمهوری انجام شده است که در صورت عملی شدن این فازها، شاهد اشتغالزایی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در حوزه کشاورزی نیز سازمان جهاد کشاورزی وام‌های اشتغالزایی ارائه می‌دهد و کشاورزان شهرستان باوی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

البرزی عنوان کرد: طرح زراعت چوب مورد تاکید و در دستور کار دولت است. در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام و بیش از ۲۰۰ هزار نهال کاشته شده است که می‌تواند اشتغالزایی بسیار خوبی در منطقه داشته باشد و به مردم اطلاع‌رسانی شده است که در طرح زراعت چوب حتما ورود کنند.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود حداقل در یکی از شهرک‌های صنعتی شاهد اشتغالزایی بیش از هزار نفر به صورت مستقیم باشیم. با توجه به اینکه شهرستان باوی در مرکز استان واقع شده است، بسیاری از صنایعی که در شهرستان اهواز فضای کار ندارند، می‌توانند با اولویت اشتغالزایی نیروی بومی به باوی منتقل شوند.

دیگر خبرها

  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است