Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@23:50:35 GMT

عواقب پذیرش مسافر بر عهده مجموعه‌های اقامتی است

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۶۲۵۶

عواقب پذیرش مسافر بر عهده مجموعه‌های اقامتی است

مهران حسنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در واکنش به موضوع پذیرش ۳۰ درصدی اقامتگاه های رسمی از مسافران اظهار داشت: با وجود اینکه اقامتگاه های رسمی استان اجازه داشتند تا ۳۰ درصد ظرفیت خود پذیرش کنند، اما از هفته سوم اسفند پس از اغازفصل مسافرت تاکنون هیچ پذیرشی در اقامتگاه های رسمی ثبت نشد. 

وی ادامه داد: پیش از آن نیز آمار ثبت مسافران در اقامتگاه های رسمی مازندران انگشت شمار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون گردشگری مازندران با اشاره به اینکه خودداری از پذیرش مسافران توسط صاحبان مجموعه های اقامتی صورت گرفته است ، افزود: دغدغه لطمه خوردن به اعتبار مجموعه های گردشگری منجر به تعطیلی خودخواسته آنها شد. 

حسنی با تاکید بر اینکه مجموعه های اقامتی استان به خوبی نسبت به عواقب شیوع ویروس کرونا در مجموعه خود آگاه هستند، افزود: این مسئله ریسک پذیرش مسافر را بالا برده و مانع از پذیرش گردشگر شده است. 

به گفته او ، تمامی ۲۰۲ مجموعه اقامت گردشگری استان که شامل هتل ، هتل آپارتمان، متل و مهمانسرا می شوند، در حال حاضر تعطیل بوده وبه هیچ مسافری خدمات نخواهند داد.

حسنی همچنین اظهار داشت که به تمامی مجموعه اقامتی استان نسبت به تبعات شیوع ویروس کرونا در مجموعه آنان هشدار داده شده است و مسئولیت این پذیرش نیز بر عهده خود مجموعه خواهد بود.

وی تاکید کرد: هیچکدام از مجموعه های اقامتی رسمی استان حاضر نیست تا مسافران را پذیرش کنند و از مسافران نیز می خواهیم هر چه زودتر به استان های خود بازگردند. 

معاون گردشگری مازندران به اجرای طرح فاصله گذاری اشاره کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته گزارشات از خانه های استجاری حاکی از کاهش چشمگیر مراجعان برای اجاره بوده است. 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا گردشگری گردشگری استان مسافران ویروس مجموعه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مجموعه های اقامتی اقامتگاه های رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، غلام شیرزاده با اعلام این مطلب اظهار کرد: برای حفاظت و نگهداری از این بنای تاریخی و استفاده بهینه از آن حمام بیگ‌جوان چند سال پیش به بخش خصوصی واگذار و زیر نظر کارشناسان حفظ و مرمت استان مورد مرمت قرار گرفت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چایپاره افزود: حمام تاریخی بیگ‌جوان در مساحتی بالغ بر ۵۴۰ مترمربع در دو بخش عمومی شامل هشتی ورودی، سربینه، گرم‌خانه و خزینه و بخش اختصاصی ساخته شده است.

او با بیان اینکه مصالح به‌کار رفته در ساخت این بنا از نوع سنگ و آجر است، گفت: قدمت ساخت حمام بیگ‌جوان چایپاره به اواخر دوره قاجار برمی‌گردد که با شماره ۹۱۷۱ به ثبت ملی رسیده است.

دیگر خبرها

  • نظرسنجی هاروارد چگونه تعبیر شد؟/ عواقب اصرار بر جنایت
  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • الکساندر چفرین: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی و عواقب آن ویرانگر خواهد بود
  • ۷ بوم‌گردی برتر یزد که باید بشناسید
  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند