Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@15:42:47 GMT

جانباختگان کرونا در اردبیل به ۶۱ نفر افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۶۳۴۰

جانباختگان کرونا در اردبیل به ۶۱ نفر افزایش یافت

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: جانباختگان کرونا در اردبیل به ۶۱ نفر افزایش یافت. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، افشین فتحی در درجمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 5 نفر از بیماران کرونایی نیز جان خود را از دست داده‌اند که در مجموع آمار فوتی‌ها به 61 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شبانه‌روز گذشته تعداد 25 موارد قطعی مبتلا به ویروس کرونا در استان اردبیل افزوده شده است و آمار کل مبتلایان در استان به 390 مورد رسیده است.

گزارش| روستایی که این روزها ‌مهمان نمی‌پذیرد‌ / نذر اهالی روستای تازه‌کند ‌اردبیل‌ برای ریشه‌کنی کروناموارد قطعی مبتلا به ویروس کرونا در استان اردبیل به 365 نفر افزایش یافتاجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان‌های استان اردبیل آغاز شد

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد:  این روزها سرعت غربالگری به‌دلیل عدم پاسخ به تماس همکاران و در منزل نبودن مردم کند شده، لذا درخواست ما از هم استانی‌های عزیز این است که به تماس‌های همکاران بهداشتی جواب دهند تا آمار به 100 درصد رسیده و بتوانیم دور دوم غربالگری را شروع کنیم.

فتحی تصریح کرد: با توجه به روند شیوع بیماری و اپیدمی شدن آن  انتظار می‌رود برای چند روز آینده تا اواسط فروردین  میزان مرگ و میر افزایش یابد و میزان ابتلای قطعی نیز در نوسان باشد، اگر ساکنان استان اردبیل  موارد بهداشتی و توصیه های سازمان بهداشت را گوش ندهند باید مابین مرگ و زندگی یکی را انتخاب کنند.

وی با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی اظهار کرد: تنها راه شکست کرونا رعایت موارد بهداشتی و در خانه ماندن است که امیدواریم با کاهش ارتباطات و مسافرت‌های مردم هرچه سریع‌تر شاهد شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا باشیم.

انتهای‌پیام/131/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دمای هوا به تدریج در سطح استان آغاز شده و انتظار می‌رود تا روز سه شنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

وی افزود: بنابراین بیشینه دمای هوا در مناطق شمالی تا ۳۲ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا ۲۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه برای این مدت سامانه‌ بارشی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6087640

دیگر خبرها

  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه