Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:49:28 GMT

مسابقه عکاسی برنامه اسراء در شبکه قرآن تمدید شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۶۴۲۵

مسابقه عکاسی برنامه اسراء در شبکه قرآن تمدید شد

به گزارش شبکه قرآن و معارف سیما آخرین مهلت ارسال آثار عکاسان تا نهم فروردین‌ اعلام شده بود که به دلیل استقبال مخاطبان تا هفدهم فروردین‌ماه مصادف با ولادت حضرت علی اکبر(ع)  تمدید شد.
پس از توصیه‌های مسئولان بهداشت و درمان کشور به شهروندان برای ماندن در خانه جهت مهار ویروس کرونا و شکل‌گیری کمپین‌ها و هشتگ‌های مختلف در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، عوامل مسابقه تلویزیونی اسراء نیز اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی از این برنامه برای مخاطبان خود کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقه با موضوع تلاوت قرآن، استماع قرآن و تماشای مسابقه اسراء در منزل برگزار می‌شود و در آن از مخاطبان خواسته شده است تا در یکی از سه موضوع و محور در نظر گرفته شده اقدام به گرفتن عکس‌ کرده و آن را به نشانی مسابقه اسراء در فضای مجازی ارسال کنند.
از جمله شرایط حضور در این‌ مسابقه عکاسی می‌توان به گرفتن عکس در حین تلاوت، استماع قرآن در منزل و یا هنگام دیدن مسابقه اسراء در منزل و خلاقانه و با کیفیت بودن عکس(دوربین عکاسی و موبایل) اشاره کرد.
عکس‌های انفرادی در این مسابقه یک‌ امتیاز و عکس‌های با حضور خانواده پنج امتیاز دارند. هر شماره تنها یک بار مجاز به ارسال عکس است و همراه با عکس مشخصات فرد شرکت‌کننده نیز قید شود. 
فصل نهم مسابقه تلویزیونی اسراء در ایام‌ نوروز هر شب حدود ساعت ۲۱ به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.
جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما هفته گذشته به خبرنگار ایرنا گفت: پخش روزانه مسابقه اسراء در ایام نوروز تنها مسابقه قرآنی در ایام کرونایی است.

وی با اشاره به برگزاری ۹ فصل از این مسابقه افزود: این برنامه می تواند جای خالی بسیاری از فعالیت هایی را که به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده پر کند. چون در این‌ مسابقه علاوه بر پخش تلاوت‌های زیبا، نکات آموزشی مهم هر روز از سوی داوران بین المللی و کارشناسان بیان می شود.

برچسب‌ها عکاسی ویروس کرونا تلویزیون قرآن کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عکاسی ویروس کرونا تلویزیون قرآن کریم عکاسی ویروس کرونا تلویزیون قرآن کریم مسابقه اسراء شبکه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی با اشاره به تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی بر این موضوع، گفت: برنامه‌های متنوع قرآنی در مسجد جامع گوهرشاد و ایوان مقصوره از اذان صبح تا اذان مغرب برگزار می‌شود.   محمد مقومی بیان معارف قرآن، ترتیل سوره مبارکه یاسین بعد از نماز صبح و تلاوت اذان گاهی قبل از اوقات شرعی در طول روز و برگزاری محافل و جلسات قرآنی را از جمله این برنامه‌ها برشمرد و افزود: همچنین جلسات سنتی قرآن کریم در یکی از شبستان‌های مسجد گوهرشاد در عصر‌ها در قالب برنامه دارالحفاظ برگزار می‌شود.   وی با اشاره به نیت واقف مبنی بر برگزاری جلسه‌ای صبحگاهی برای قرائت قرآن توسط مردم پس از نماز صبح، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص انجام شده است.   سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی یادآور شد: طبق برنامه‌ها، نخستین جلسه صبحگاهی قرائت قرآن ساعت ۴ صبح پنجشنبه در مسجد گوهرشاد برگزار و از استاد سید مرتضی سادات فاطمی، پیشکسوت و صدرالحفاظ آستان قدس رضوی، به عنوان استاد جلسه و پیشکسوت قرآنی در این جلسه دعوت شد.   مقومی همچنین اعلام کرد: از اساتید پیشکسوت دیگر و قاریان بین‌المللی و ممتاز در این جلسات هم استفاده می‌شود.

دیگر خبرها

  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • قرآن همه چیز ماست
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها