Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@23:15:51 GMT

محدودیت‌های کرونایی تا 20فروردین ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۶۴۸۷

علی ربیعی در حاشیه جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا گفت: اولین بحث ما در مصوبات، چگونگی اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بود. این طرح تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت. تمام محدودیت‌های اعلام شده، تا ۲۰ فروردین جاری خواهد بود. ناطقان: علی ربیعی در حاشیه جلسه امروز(شنبه ۹ فروردین) ستاد مقابله با بیماری کرونا گفت: اولین بحث ما در مصوبات، چگونگی اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت. تمام محدودیت‌های اعلام شده، تا ۲۰ فروردین جاری خواهد بود.

سخنگوی دولت افزود: جدا کردن افراد مبتلا از جامعه از دیگر بحث‌های مطرح بود. گزارشاتی که اعلام شد که بر مبنای آنها دو تصمیم گرفته شد. اولین تصمیم این است که چناچه فرد مبتلا از پروتوکل‌های بهداشتی تبعیت نکردند، کمیته اجتماعی - امنیتی تمهیدات لازم مبنی بر وادار کردن این افراد را پیش خواهد برد و ابلاغ خواهد کرد. این افراد به اجبار قانون نباید حامل ویروس شود. لذا با تخلفات به جد برخورد خواهد شد.

ربیعی ادامه داد: تصمیم دوم در راستای حمایت از شهروندانی است که امکان مناسب برای درمان و بستری کردن افراد خانواده‌هایشان ندارد. بسیاری از منازل کوچک است یا اتاق زیادی ندارد. به همین علت فرد مبتلا همه افراد خانواده را دچار رنج می‌کند. لذا دولت در جهت حمایت از این خانواده‌ها امکانات بستری شدن این افراد در نقاهتگاه‌های دولت با هزینه دولت فراهم می‌کند.

ربیعی در پایان گفت:خانواده‌هایی که امکان نگهداری افراد مبتلا را ندارد، می‌توانند با مراجعه به نقاهتگاه‌ها مشکل خود را برطرف کنند. این تصمیم تصمیمی در حمایت از اقشار پایین‌تر جامعه است. منبع: ایسنا برچسب ها: علی ربیعی ، محدودیت های کرونایی ، بیماری کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: علی ربیعی محدودیت های کرونایی بیماری کرونا تا ۲۰ فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی ناصحی افزود: همه افرادی که در سال گذشته در دهک یک تا ۵ جامعه بیمه رایگان شدند، همچنان از بیمه رایگان سلامت بهره‌مند خواهند بود. اعتبار بیمه نامه آنها به صورت خودکار و الکترونیک تمدید شده است.

وی ادامه داد: دهک‌های ۶ تا ۹ در سال جاری از تخفیف در پرداخت حق بیمه برخوردارند که در دهک ۶، ۲۰ درصد حق بیمه، در دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه، در دهک ۸، ۴۰ درصد حق بیمه و در دهک ۹، ۵۰ درصد حق بیمه پرداخت می‌کنند.

ناصحی با بیان اینکه افراد برای تمدید اعتبار بیمه سلامت نیازی به مراجعه حضوری ندارند، گفت: بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی bimesalamatiranian.ir می‌توانند از جزئیات بیمه همگانی خود مطلع شوند.

وی ادامه داد: هزینه حق بیمه افراد در کشور بسیار پایین است و افراد فاقد بیمه یا از طریق این سامانه اقدام کنند و یا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

کد خبر 6097217 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • افزایش ابتلا به آسم با مصرف این مواد غذایی
  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد
  • چرا متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین اجرایی نشد؟ | مابه‌التفاوت واریز خواهد شد
  • ۵ روش از مؤثرترین درمان‌های مکمل در بهبود سرطان
  • محدودیت‌ها و تنگناهای رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح
  • نرخ تورم در دولت رئیسی چند؛ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟
  • تورم در دولت رئیسی چند؟ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران