Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیرضا نجاتی» روز شنبه گفت: پیش از شیوع کرونا ویروس تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی انجام دادیم و قصد داشتم که با کسب آمادگی بیشتر و در صورت صلاحدید کادر فنی راهی المپیک ۲۰۲۰ توکیو شوم.

فرنگی کار جوان تیم ملی افزود: اما تلاش دارم تا با کسب آمادگی و تجربه بیشتر بتوانم در این مسابقات افتخارآفرین باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره پیگیری تمرینات خود در شرایط کنونی توضیح داد: اکنون در شهر قم و به صورت انفرادی و با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی تمرین می کنم. مربی تیم ملی نیز با من در تماس است و برنامه تمرینی را می دهد و بیشتر برنامه های ما هوازی و آمادگی جسمانی است.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان با بیان اینکه امیدوارم هرچه زودتر ویروس کرونا از بین برود، گفت: از مردم عزیز می خواهم که به مسافرت نروند و در خانه بمانند، چراکه با همکاری آن ها می شود از شیوع و پیشرفت این بیماری بسیار خطرناک جلوگیری کرد.

با فراگیر شدن کرونا ویروس «شینزو آبه»‌ نخست‌وزیر ژاپن از کمیته بین‌المللی المپیک درخواست کرد تا بازی های الم‍‍پیک توکیو تعویق بیفتد که «توماس باخ» رییس آی،او،سی به طوری رسمی با این پیشنهاد موافقت کرد.

 بر اساس توافق صورت‌گرفته المپیک توکیو به‌جای تابستان سال جاری در روزهای  ( ۲ تا ۱۸ مرداد ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.

ایران تاکنون ۵۰ سهمیه در ۱۲ رشته دوومیدانی، بسکتبال، تیراندازی، کشتی آزاد و فرنگی، دوچرخه‌سواری، تیروکمان، تکواندو، والیبال، کاراته، شمشیربازی و بوکس کسب کرده است که از این تعداد پنج سهمیه به بخش زنان اختصاص دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا کشتی فرنگی المپیک توکیو پروندهٔ خبری بازی‌های المپیک 2020 توکیو هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کشتی فرنگی المپیک توکیو ژاپن ویروس کرونا کشتی فرنگی المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند

دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی فرنگی جهان گفت: برای شاد کردن دل مردم به دنبال کسب خوشرنگ ترین مدال در المپیک هستم.

دریافت 22 MB

به گزارش ایسنا، امین میرزازاده فرنگی کار سنگین وزن ایران و دارنده مدال طلای جهان در حاشیه رقابت های جام تختی در جمع خبرنگاران درباره کسب عنوان مرد ورزش ایران، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که این توفیق را به من داد. این عنوان تنها متعلق به من نیست و متعلق به کل جامعه کشتی است که برای اعتلای پرچم کشورمان تلاش می‌کنند.

دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: جای تشکر دارد که برای دومین سال اهواز میزبانی جام تختی را برعهده گرفته است. این میزبانی‌ها به پیشرفت بیشتر کشتی‌ استان کمک می‌کند.

میرزازاده درباره اینکه توقعات از شما در المپیک پاریس بالاست، انتظار چه مدالی از خود دارید، گفت: تلاش می‌کنم با خوشرنگ‌ترین مدال دل مردم را شاد کنم. هیچ کسی ناامید به المپیک نمی‌رود. همه بچه‌ها شرایط خوبی دارند. اردوها از ۱۸ اردیبهشت شروع می‌شود و چند ماه اردوی پرفشار داریم. امیدوارم بهترین نتایج را در المپیک کسب کنیم.

فرنگی‌کار سنگین‌ وزن ایران درباره اینکه در آستانه المپیک درخواست شما از مسئولان چیست، خاطرنصان کرد: اولین درخواست من این است که بتوانیم با آرامش تمرینات را دنبال کنیم و مسئولان با ما و فدراسیون کشتی همراه باشند. قطعا این حمایت از شهرستان و استان شروع می‌شود و به کشور می‌رسد. ما انتظار داریم این حمایت‌ها همه جانبه و یکپارچه باشد.

میرزازاده در پایان درباره کادر فنی تیم ملی گفت: رنگرز شخصی است که بدون برنامه به مسابقات نمی‌رود و قطعا برنامه‌ریزی خوبی انجام خواهد گرفت تا حضوری موفق و خوب در المپیک داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • رنگرز: انتظار از کشتی در المپیک نباید بیشتر از یک طلا باشد
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!