Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@13:34:04 GMT

همدردی ورزشگاه ومبلی با مردم ایتالیا

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۶۶۲۷

به گزارش ایلنا، پیش از شیوع همه‌گیر ویروس کرونا قرار بود با استراحت کوتاه مدت و وقفه در مسابقات باشگاهی با فرا رسیدن فیفا دی تیم‌های انگلیس و ایتالیا در تاریخ 27 مارس مقابل هم در بازی دوستانه به میدان بروند.

این مسابقه قرار بود به میزبانی ورزشگاه ومبلی شهر لندن شب گذشته انجام شود که به دلیل تعطیلی تمامی رقابت‌های ورزشی حداقل تا اواسط آوریل به نظر می‌رسد فعلا شاهد هیچ مسابقه فوتبالی در سطح حرفه‌ای نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان ورزشگاه ومبلی شب گذشته در اقدامی جالب برای حمایت از مردم ایتالیا در مبارزه با کرونا رنگ پرچم این کشور را به نمایش گذاشتند و در نمایشگر بزرگ این ورزشگاه به زبان ایتالیایی نوشته شد: «از هم جدا شده ایم اما در کنار هم هستیم.»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انگلیس ایتالیا کرونا ورزشگاه ومبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم

به گزارش "ورزش سه"، وینگر ۲۵ ساله آمریکایی پس از پیوستن به روسونری در تابستان گذشته با مبلغی حدود ۲۰ میلیون یورو در این تیم درخشیده و بلافاصله به عضوی اصلی از تیم استفانو پیولی تبدیل شده است. او در ۴۵ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده است.

حضور پولیشیچ در فصل آینده میلان هم قطعی است و رشد او در ایتالیا خبر خوبی برای تیم ملی ایالات متحده آمریکا خواهد بود که خود را برای جام جهانی در سال ۲۰۲۶ آماده می‌کند.

او در مصاحبه با ESPN در مورد عملکرد خوبش در سری A گفت: «فکر می‌کنم اینجا خیلی رشد کرده‌ام، در واقع از شدت سختی بسیاری از بازی‌های این لیگ شگفت‌زده شده‌ام. فکر می‌کنم این یک آزمون عالی برای من بود، اما موفقیتم فقط به تعداد فرصت‌هایی که من رسید بستگی داشت. من زمان زیادی را در زمین داشتم تا نشان دهم که چه کاری می‌توانم انجام دهم، و همچنین گاهی اوقات به من نقش‌های خلاقانه و آزادی زیادی داده شده است. بخش بزرگی از دست‌آوردم هم به خودباوری و اعتماد به‌نفسم مربوط بوده است.»

سپس از پولیشیچ در مورد سخت‌ترین چیز برای سازگاری در ایتالیا پرسیدند و او گفت: «زبان همیشه سخت‌ترین بخش است. من در گذشته آشنایی خاصی با ایتالیایی نداشتم و حضور در میلان و ارتباط با دیگران برایم یک چالش بود و هنوز هم در برخی جملات مشکل دارم.»

دیگر خبرها

  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی