Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبدالهی بعد از ظهر شنبه در بازدید از آماده سازی نقاهتگاه بیماران کرونایی که به همت مسئولین شهرستان ورامین در سالن دانشگاه آزاد ورامین - پیشوا و با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی، مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، عبداللهی مدیرکل اوقاف استان تهران، کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین و جمعی از بسیجیان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نقاتگاه با همکاری ۳ مجموعه سپاه و فرمانداری ورامین و سازمان اوقاف استان تهران اماده می‌شود که بهره برداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امیدواریم وضعیت رو به بهبودی باشد و مجبور به استفاده از این نقاهتگاه نباشیم افزود: این مرکز برای احتمالاتی که داده می‌شود اماده خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: این نقاهتگاه ۲۰۰ تخت خوابی واقع در شهرستان پیشوا به همت سازمان اوقاف استان تهران، فرمانداری پیشوا و سپاه شهرستان پیشوا و دیگر شهرستان‌های استان تهران در حال اماده سازی می‌باشد.

عبدالهی بیان داشت: سایر شهرستان‌ها نیز باید طبق پیش بینی‌ها و دستورالعمل‌ها مکانی را برای نقاهتگاه بیماران در نظر بگیرند و لازم به ذکر است که ۱۰۰ تخت این نقاهتگاه مربوط به خواهران و ۱۰۰ تخت دیگر مربوط به برادران خواهد بود..

کد خبر 4887897

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه شیوع کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی ضدعفونی بارش باران سال جهش تولید سیلاب طرح غربالگری حوادث چهارشنبه سوری استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف

معاون بهره‌وری اقتصادی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان توسط شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سهیل بیگدلی شامگاه چهارشنبه _پنجم اردیبهشت_ در جلسه مدیران و کمیسیون سرمایه‌گذاری اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: اقداماتی که در استان قزوین انجام می‌شود به نوعی تولید ثروت محسوب می‌شود؛ کل رقبه‌های استان ۱۱۰ هزار مورد است و گاهی با تغییر کاربری به ۱۲۰۰۰۰ رقبه هم می‌رسد که می‌تواند ظرفیتی برای مولدسازی باشد.

وی از تعیین ۷ محور سرمایه‌گذاری در حوزه وقف خبر داد و افزود: این ۷ محور در حوزه‌های انرژی خورشیدی، صنعت، معدن، کشاورزی، آبزی‌پروری و پرورش دام سبک و سنگین مشخص شدند که تمامی ظرفیت‌های یادشده در این استان موجود است.

معاون سازمان اوقاف با اشاره به راه‌اندازی شبکه تولید دام سازمان متبوعش در سرتاسر کشور اضافه کرد: در این شبکه ۲۰۰۰۰ رأس دام سبک داریم و تولید ۱۰۰ تن شیر در روز هم توسط شبکه دامداری و دامپروری موقوفات رقم می‌خورد.

بیگدلی به مرز آبی ۴۰۰۰ کیلومتری در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: با همه مشکلات آبی که وجود دارد، محصولی که در آب داریم ۱۵۰۰ تن ماهی و در مقیاس ۷۰۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم است و در حال حاضر در تولیدات این سازمان، حدوداً ۲۵۰۰ تن ماهی در داخل آب وجود دارد.

وی ادامه داد: در حوزه انرژی خورشیدی هدف گذاری‌ها ۱۱۰ مگاوات است که در حال حاضر تولید ما ۱۰ مگاوات است و با هدف‌گذاری مورد نظر فاصله زیادی داریم؛ در موضوع معدن هم ظرفیت فوق‌العاده‌ای در سازمان اوقاف وجود دارد و جهت نوع بهره‌وری از این ظرفیت برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

معاون بهره‌وری اقتصادی سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین از تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان توسط شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف خبر داد و گفت: حدود ۲۰ شرکت دانش‌بنیان ایجاد کردیم و ۱۹ شرکت دیگر هم پیشنهاد شده که نمونه‌ای از آن‌ها در زمینه تولید تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کنند و در حال حاضر سازمان اوقاف ۲۰ محصول با گردش مالی بالا از طریق همین شرکت‌ها تولید می‌کند.

کد خبر 747669

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • دولت سیزدهم اماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳