Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از ماکو متن پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

»مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عَاهَدُواْ اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی‏ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبْدِیلاً«

سوم شعبان، فرخنده زاد روز سرور آزادگان عالم حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مظهر ایثار و از خود گذشتگی در تاریخ، روز پاسداران عزیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که آغازین روزهای حلول سال جدید را مردم عزیز تحت تاثیر شیوع ویروس، با دشواری سپری می‌کنند، تلاشهای سپاه جان برکف و از خود گذشتگی های پاسداران درعرصه های مختلف و امروز در کنار مدافعان جبهه سلامت کشور، ترجمان فلسفه وجودی سپاه و پیشتازی ایشان در کنار سایر مدافعان وطن نسبت به امنیت و سلامت مردمان این سرزمین است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و تقدیر از تلاش ها و مشارکت های پاسداران سبزپوش منطقه آزاد ماکو در استقرار امنیت پیش نیاز توسعه و برنامه های عمران و آبادانی منطقه، این روز فرخنده را به فرماندهان معظم و پاسداران عزیز سپاه پاسداران شهرستانهای ماکو، شوط و پلدشت تبریک و تهنیت عرض نموده، سلامتی و توفیق همگان را در خدمت به مردم، ایران و اسلام تحت زعامت و هدایت مقام معظم رهبری زید عزه از درگاه احدیت مسالت می نمایم.

محمدرضا عبدالرحیمی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو

۴۸

کد خبر 1370095

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس پنالتی هفتم پرسپولیس در اراک را خراب کرد تا با گل شدن توپ نقی‌زاده آلومینیوم صعود کند.

حالا ساعتی پس از این مسابقه جذاب، امیری در اینستاگرامش از هواداران و اعضای تیم پرسپولیس عذرخواهی کرد.

امیری نوشت:"سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس. از اینکه امروز باعث حذف تیم شدم بسیار ناراحتم و همینجا از همه شما هوادارانِ عزیز ، هم تیمی ها و تمام عواملِ باشگاه بزرگِ پرسپولیس عذرخواهی میکنم، امیدوارم بنده رو ببخشید و از این تیم مثل همیشه حمایت کنید چون چیزی که ماندگاره پرسپولیسِه که با پشتوانه ی شما قوی و بزرگ تا همیشه می مونه. من هم تمام سعی و تلاشم رو میکنم که در ادامه و در مسابقات پیشِ رو جبران کنم سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس."

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899978

دیگر خبرها

  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود