Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از گلستان ؛ علی متکی افزود: مرحوم عباسی از جانبازان جنگ تحمیلی امروز شنبه در راه خدمت به سلامت مردم به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

وی با بیان اینکه مرحوم متکی اولین شهید خدمت جامعه پزشکی گلستان در مقابله با ویروس کرونا است، گفت: هم اکنون ۳۵۰ نفر از عوامل درمانی استان اعم از پزشک، پرستار و دیگر کادر کمکی مبتلا به ویروس کرونا شده‌ و دوران قرنطینه و درمان خود را در بیمارستان یا منزل می گذرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است دکتر عبدالله عباسی متولد روستای تاش در حوالی شهرستان شاهرود طی سالهای ۹۰ تا ۹۲ ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان را برعهده داشت.

آن مرحوم مدرک پزشکی عمومی خود را از دانشگاه بابل و تخصص را از دانشگاه تهران در رشته بیماری‌های عفونی کسب کرد و آخرین سمت وی دانشیار عفونی دانشگاه علوم پزشکی گلستان بود.

گفتنی است تا روز گذشته ۱۶۷ نفر در استان گلستان بر اثر کرونا جان باختند و گفته می‌شود این آمار امروز هم روند افزایشی دارد.

وزیر بهداشت و درمان در آخرین گزارش خود به رییس جمهور؛ گلستان را از جمله استانهای دارای آلودگی بالا به ویروس کرونا اعلام کرد.

استان گلستان حدود ۱.۹ میلیون نفر جمعیت در سطح ۱۴ شهرستان دارد.

۴۸

کد خبر 1370097

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گلستان پزشکی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در مراکز درمانی دولتی کرمانشاه رایگان شد.

وی افزود: در این طرح همه خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از مجموعه ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان در مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی کرمانشاه رایگان خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان‌های بیمه گر مکلف شده‌اند که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال