Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@21:38:43 GMT

ارائه خدمات بیمه‌ای غیرحضوری به شرکت‌ها ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۶۸۴۹

به گزارش بیمه مرکزی، برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش شیوع کرونا ویروس، حضور نمایندگی‌های شرکت‌های بیمه و کارگزاران در دفاتر خود ضروری نیست.

بر اساس این گزارش، پیرو تصمیم دولت در راستای کنترل کرونا و با توجه به بخشنامه صادره در ۲۱ اسفند ۹۸، بیمه مرکزی در خصوص مراجعه بیمه‌گذاران به سایت شرکت‌های بیمه و خرید بیمه‌نامه برخط و با توجه به شرایط خاص کشور و ایجاد محدودیت فعالیت برخی مشاغل، به اطلاع می‌رساند؛ تا ۱۵ اردیبهشت، نیازی به حضور نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه در دفاتر خود نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صدور بیمه‌نامه آنلاین و تمدید خودکار بیمه‌نامه‌های شخص ثالث دارندگان وسایل نقلیه تا پانزدهم اردیبهشت از جمله تصمیم های صنعت بیمه برای پیشگیری از ابتلای هموطنان به بیماری کرونا بوده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز شنبه اعلام کرد: تاکنون ۳۵۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد

در گرامیداشت هفته کار و کارگر تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران استان به امضای مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی کردستان رسید. 

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: بخش عظیمی از جامعه را کارگران تشکیل داده و در استان کردستان بیش از ۷۰۰ هزار نفر مخاطب مستقیم وزارت کار هستند.

 فرزاد پیشکاری توجه به سلامت جسمی و روحی کارگران را از وظایف وزارت کار دانست و اظهار داشت: بهزیستی از سازمان‌های پیشرو در ارائه خدمات به جامعه مخاطب وزارت کار و از بازوان توانمند این وزارتخانه می‌باشد که با خدمات خود بخش عظیمی از جامعه را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه سلامت روحی و جسمی کارگران در بهره وری، راندمان و اثر بخشی کار آنان در کارخانجات و واحد‌های تولیدی و صنعتی تاثیرگزار است، اظهار داشت: با امضای این تفاهم نامه کارگرانی که دچار آسیب‌های اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر شده را به اداره کل بهزیستی معرفی کرده و روانشناسان این سازمان در رفع مشکلات روحی و روانی آنان تلاش خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • قانون اصلاحی بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی