Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال پیش از رفتن به فرانسه با نشریه معتبر فرانس فوتبال مصاحبه‌ای انجام داده و در خصوص زندگی در ایران، بازی در استقلال و دیگر مسائل اظهاراتی را مطرح کرده است.  

دیاباته درباره شیوع کرونا در ایران اظهار داشت:  کرونا باعث لغو بسیاری از رویداد‌های ورزشی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختاته در ایران هستم و مشکلی نیست. ایران جزو کشور‌هایی است که خیلی تحت تاثیر کرونا قرار گرفته و شهر خلوت شده و رستوران‌ها هم بسته هستند. شرایط سخت و ترسناکی است. در این وضعیت ترجیح می‌دهم بیشتر در خانه بمانم و تنها برای دویدن از خانه خارج می‌شوم.

بیشتر بخوانید: کریمی: قائدی بهترین بازیکن استقلال در سال ۹۸ بود/ بازگشت به لیگ ایران اشتباه بزرگ من بود/ طرفدار سپاهان بودم

بازیکن استقلال در ادامه گفت: مردم ایران در ابتدا خیلی کرونا را جدی نمی‌گرفتند، اما وقتی آمار مبتلایان بالاتر رفت، مردم هم مراعات بیشتری کردند. مردم کم کم نگران شدند، اما این بحران چیزی نیست که به این زودی‌ها بتوان از آن عبور کرد. فعلا باید صبور باشیم و از خودمان و خانواده هایمان مراقبت کنیم.  

او در پاسخ به این سوال که چه شد سر از فوتبال ایران درآورد گفت: در ابتدا خیلی به بازی در استقلال و آمدن به ایران راغب نبودم و استراماچونی دلیل حضور من در ایران بود. وقتی او به من پیشنهاد داد به خودم گفتم استقلال تیم بزرگی در ایران و آسیا است و چرا نباید به این تیم بروم. من فردی نیستم که اهل مهمانی رفتن و حضور در کلوپ‌های شبانه باشد و این موضوع هیچ مشکلی برای من ایجاد نمی‌کند. دلیل این که در ابتدا تمایلی برای حضور در فوتبال ایران نداشتم، این بود که شناخت درستی از این کشور نداشتم، اما استراماچونی من را قانع کرد.  

دیاباته با تمجید از بازیکنان ایرانی گفت: واقعا از سطح لیگ برتر ایران شگفت‌زده شدم. ایران بازیکنان خوب زیادی دارد و از آن‌ها می‌پرسم چرا به اروپا نمی‌روید و آن‌ها می‌گویند به دلیل برخی محدودیت‌ها این اتفاق در فوتبال ایران کمتر رخ می‌دهد. مردم ایران علاقه زیادی به فوتبال دارند و در ورزشگاه‌ها حضور پررنگی دارند. به اعتقاد من ایران باید چند برابر بازیکنانی که اکنون در خارج دارد، در باشگاه‌های اروپایی نماینده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: مطهری: برای استقلال با قلبم بازی می‌کنم/ دوست داشتم برای شاد کردن استقلالی‌ها گیتار بزنم/ از درس خواندن متنفر بودم

بازیکن اهل مالی استقلال افزود: در ایران به اندازه‌ای من را دوست دارند که برای راحتی ام کار‌های می‌کنند که در هیچ کجای جهان اتفاق نمی‌افتد. وقتی می‌خواستم به فرانسه برگردم، دیر به پرواز رسیدم و گیت بسته شده بود. وقتی مسئولان فرودگاه متوجه شدند من به هواپیما نرسیدم، همه کار کردند تا من به پروازم برسم. این اتفاق حتی در کشور خودم هم نمی‌افتد و پس از ان متوجه شد در ایران تا چه اندازه برای من احترام قائلند.  

دیاباته درباره عملکرد خوبش در استقلال اظهار داشت: خیلی خوشحالم که با گلزنی در چند بازی توانستم توانایی هایم را نشان دهم. هر وقت گل می‌زنم و شادی گلم را انجام می‌دهم، هواداران یک صدا فریاد می‌زنند و این جو فوق العاده است. در ایران ۲ تیم بزرگ و پرطرفدار هستند که هر کدامشان نیمی از مردم را حامی خودشان می‌بینند. با این حال هواداران پرسپولیس هم با من برخورد خوبی دارند و من را دوست دارند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است

محسن ربیع خواه، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا بازی‌های بزرگ هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال بی کیفیت بود، اظهار کرد: طبیعی بود که امکانات و برنامه ریزی که خارجی‌ها دارند، باشگاه‌های ما ندارند. باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال  از اول فصل چقدر درگیر حاشیه بودند. اختلاف سرمربی با مدیرعامل در این ۲ باشگاه وجود داشت و سرمربی تیم پرسپولیس عوض شد. ما هر چه به انتهای لیگ نزدیک‌تر می‌شویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و آن امکاناتی که در اختیار تیم‌های بزرگ هست را باشگاه‌های ما ندارند.  

ربیع خواه تصریح کرد: من به عنوان یک هوادار فوتبال زمانی که بازی‌های پرسپولیس را می‌بینم لذت می‌برم، چون فوتبال روان و شناوری بازی می‌کنند. حالا در یک الی ۲ بازی پیش می‌آید که بازیکنان شرایط ایده آل خود را ندارند و بازی خوب از آب در نمی‌آید مثل بازی با سپاهان که هفته گذشته  برگزار شد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان با گل محمدی خوب بازی می‌کنند یا با اوسمار بهتر بازی می‌کنند، گفت: من با گل محمدی کار کردم و  در حال حاضر او جزو ۲ سرمربی برتر ایران هست، چون واقعا مربی فنی هست و آدم از کار کردن با گل محمدی لذت می‌برد. اوسمار وقتی آمد شوکی به پرسپولیس وارد شد شاید خیلی‌ها انتظار نداشتند که تیم خوب نتیجه بگیرد. شکست در برابر آلومینیوم در اراک یک مقدار هواداران را دلسرد کرد، اما از هفته‌های بعدی پرسپولیس فوتبال خوب و شناوری بازی کرد. البته  سرخپوشان  یکسری کمبود‌ها در خطوط دفع و حمله دارند و مصدومیت‌ها گریبانگیرشان شد و وحید امیری بعد از رفع مصدومیت دارد به شرایط ایده آل خود برمی گردد. فکر می‌کنم اگر این مصدومیت‌ها نبود و شهاب زاهدی هم از پرسپولیس جدا نمی‌شد در آن صورت این تیم عملکردش بهتر از این بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان
  • چند خطی برای اتفاقات پرسپولیس و سپاهان؛ ما را به خیر امیدی نیست، شر مرسان!
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود