Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرشبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: اززمان شیوع بیماری ویروس کرونا تا کنون 99درصد از مردم گچساران در مقابل ویروس کرونا غربالگری شده اند.

سهراب صیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:  از زمان شیوع بیماری ویروس کرونا  تا کنون 99درصد از مردم گچساران در مقابل  ویروس کرونا غربالگری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه طرح غربالگری خانه به خانه ویروس کرونا در شهرستان گچساران به صورت تلفنی اجرا شد، گفت: در این طرح، مراقبان بهداشتی از طریق تماس تلفنی، ضمن آموزش واطلاع رسانی به مردم، از خانواده‌ها در ارتباط با موارد مشکوک و دارای علائم شبیه کرونا پرسش کرده و آنان را در این زمینه راهنمایی‌ می‌کنند.    

مدیرشبکه بهداشت و درمان گچساران ابراز کرد: خوشبختانه مردم در این تماس‌های تلفنی با مراقبان بهداشتی همکاری لازم را انجام داده‌اند.

 صیدی ادامه داد: شهروندان گچسارانی  به منظور شناسایی افراد مشکوک مبتلا به بیماری کرونا و جدا نمودن افراد بیمار از افراد سالم و جلوگیری از انتشار بیماری و قطع زنجیره انتقال با مراجعه به سایت salamat.gov.ir نسبت به خوداظهاری اقدام و ضمن تامین سلامتی خود، یاریگر نیروهای بهداشت و درمان  باشند.

 به گزارش فارس و به گفته  کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت  از سی‌ام بهمن‌ماه تا امروز بیش از 57 میلیون نفر  در طرح غربالگری مقابله با کرونا، مشارکت داشته اند.

  جهانپور گفت:از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون  و بر اساس یافته های قطعی آزمایشگاهی  تعداد بیماران مبتلا شده به این بیماری  در کشور به 35408 نفر رسید که  از ظهر دیروز تا امروز 9 فروردین 1399 در کشور، 3076 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون 11679 نفر از بیماران مبتلا به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت اذعان کرد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته 139 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 جان خود را از دست دادند و تا امروز از وجود 2517 نفر در کشور محروم شدهایم.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: 3206 نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

جهانپور افزود: اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا و تقویت بیماریابی، افزایش آزمایشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت برای انجام آزمایش تشخیص کووید19 و البته رعایت نکردن بخشی از جامعه به توصیه های وزارت بهداشت، از دلایل افزایش تعداد موارد جدید ابتلا به کووید19 در  کشور است.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: غربالگری بهداشت درمان بیماری وزارت بهداشت ویروس کرونا شده اند تا کنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش کانال تلگرامی شهاب، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و مسری در این باریکه به علت فقدان آب سالم و بهداشتی و نبود آب مناسب برای شرب هشدار داد

دیگر خبرها

  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان