Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس علوم پزشکی اراک از شناسایی ۳۰ مورد جدید ابتلا خبر داد و گفت: آمار بیماران کرونایی در استان مرکزی به ۱۰۵۰ نفر رسید. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

سیدمحمد جمالیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان مرکزی اظهار داشت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی 30 مورد جدید ابتلا به کووید19 در استان شناسایی شده است و به این ترتیب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به 1050 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این ایام کادر بهداشت و درمان استان تلاش چشم‌گیری همچون سراسر کشور برای مداوای بیماران داشته و خوشبختانه از ابتدای شیوع بیماری در استان مرکزی 704 نفر از بیماران کووید19 در استان بهبود یافته‌اند.

جمالیان تصریح کرد: در حال حاضر در بیمارستان‌های استان 129 بیمار مبتلا به کرونا ویروس بستری هستند که خدمات تخصصی درمانی لازم را دریافت می‌کنند.

رئیس علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: در 24ساعت گذشته موارد فوت ناشی از ابتلا به کووید19 در استان مرکزی صفر بوده براین اساس تعداد فوتی‌های این بیماری همان 80 نفر است.

وی خاطرنشان کرد: از 30مورد جدید به این ویروس در 24 ساعت گذشته، 10 مورد اراک، 16 مورد ساوه و زرندیه، 1مورد خمین، 1 مورد خنداب، 1 مورد تفرش و 1 مورد هم فراهان بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سپاه فتح برای شکست کرونا تمام قد پای کار استافزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به 669 مورد؛ 27 نفر جان باختندتعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایلام به 260نفر رسید

آمار تفکیکی مبتلایان جدید به بیماری کرونا در استان مرکزی

ردیفنام شهرآمار مبتلا1اراک10 مورد2تفرشیک مورد3خمینیک مورد4خندابیک مورد5ساوه و زرندیه16 مورد6فراهانیک مورد7جمع کل30 مورد

انتهای پیام/711/ش

R7980/P/S6,73/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا استان مرکزی مورد جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در هفدهمین روز ماه شوال سال پنجم هجرت در جنگ خندق، اسوه جوانمردی و شجاعت، حضرت علی علیه السلام، نماد شرک و بت پرستی، عمر بن عبدود را به خاک مذلت نشاند و رضایت پرودگار را بر هوای نفس ارجح دانست.
 امام علی علیه السلام همواره مظهر بزرگی و جوانمردی بوده، هست و خواهد بود و نام مبارکش همیشه بر زبان پهلوانان جاری است.
پهلوانان گود معرفت در کنار پرورش جسم و تن، روح را نیز از ناملایمات و صفات رذیله می‌زدایند.
قریشی رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در اراک گفت: هر سال در روز هفدهم شوال زورخانه‌های استان مرکزی با برگزاری مراسم جشن و نوای گرم مرشد، فرصتی است برای ذکر مبارک «یا علی» تا با ترویج فرهنگ این ورزش کهن، بر تقدم پهلوانی بر قهرمانی تأکید شود.
فرهنگ پهلوانی همواره در بین ورزشکاران زورخانه‌ای ترویج می‌شود و پیشکسوتان این ورزش کهن آداب آن را به نوجوانان می‌آموزند و این راه همچنان ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کوتاه شدن قد و علائم قوز پشتی؛ نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید