Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@00:20:01 GMT

تردد در محورهای لرستان محدود می شود

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۷۵۵۸

تردد در محورهای لرستان محدود می شود

خادمی با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در کنترل و مهار ویروس کرونا، افزود: سختگیری ها برای تردد محورهای لرستان اعمال می شود.

« سید موسی خادمی» درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه سخت گیری هایی بیشتری  و محدودیت های در تردد اعمال می شود.

 

استاندار لرستان اظهار داشت: در این راستا جریمه و توقیف شامل خودروهای بومی نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به  طرح کاهش زنجیره انتقالی بیماری کرونا در کشور و استان، ادامه داد: جریمه ۵۰۰ هزار تومانی با توقیف یک ماه خودرو فقط برای مسافران و پلاک‌های غیربومی نیست بلکه هم استانی‌هایی که در محل‌های ممنوعه اعلام شده مانند تفرجگاه‌ها، پارک‌ها، و مراکز تفریحی حضور پیدا کنند، مشمول این دستور العمل هستند.

 

خادمی تاکید کرد: مسافرینی که هنوز برای خروج از استان اقدام نکرده‌اند، هر‌چه سریعتر لرستان را ترک کنند چرا که امکان سخت گیری‌های بیشتری وجود دارد.

 

استاندار لرستان همچنین با اشاره  محدودیت های اعمال شده در روز طبیعت، بیان کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا محورهای منتهی به تفرجگاه های استان لرستان مسدود می شود.

 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا طرح محدودیت تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم

به گزارش خبرنگار مهر، خیرالله خادمی امروز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن لرستان، اظهار داشت: در حال حاضر سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور فعال داریم.

وی عنوان کرد: ریل‌های موجود در کشور، ۱۵ هزار کیلومتر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سال گذشته احداث ۴۷۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور برنامه‌ریزی‌شده بود که از این میزان حدود ۲۴۰ کیلومتر به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: امسال هم برنامه این است که بالای ۲۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور تکمیل و بهره‌برداری شود.

خادمی، ادامه داد: متوسط ساخت ریل در کشور نزدیک ۱۹۰ کیلومتر در سال است، اگر منابع مالی در اختیار قرار گیرد، امیدواریم بتوانیم سالانه ۵۰۰ کیلومتر مسیر ریلی را احداث کنیم.

وی با بیان اینکه در بودجه سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ریلی در نظر گرفته شده، اما این میزان کفاف کار را نمی‌دهد، افزود: بااین‌وجود برنامه ما این است که ۲۴۰ کیلومتر ریل را امسال تحویل بدهیم.

کد خبر 6099634

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر