Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:56:17 GMT

مراجعه ۳۸ هزار نفر به مراکز درمانی سپاه در استان گیلان

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۷۵۸۷

مراجعه ۳۸ هزار نفر به مراکز درمانی سپاه در استان گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله عصر شنبه در حاشیه بازدید از مراکز درمانی سپاه قدس گیلان در جمع خبرنگاران، با اشاره به فعالیت هشت درمانگاه سپاه در استان، اظهار کرد: این درمانگاه‌ها به منظور کنترل افراد مشکوک به کرونا و جلوگیری از مراجعه افرادی که نباید نبود به بیمارستان‌ها مراجعه کنند فیلتر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه در یک ماه اخیر درمانگاه‌های سپاه به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند، گفت: حدود ۳۸ هزار نفر به این درمانگاه‌های در سراسر استان مراجعه کرده‌اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه یک بیمارستان صحرایی مجهز توسط بهداری نیروی دریایی سپاه در محوطه بیمارستان رازی برپا شد، تصریح کرد: تعدادی از افراد متخصص پزشک، پزشکیار و پرستار عمدتاً از تهران توسط بهداری سپاه به گیلان مأمور شدند که در بیمارستان‌های سراسر استان و درمانگاه‌های سپاه مستقر کرده‌ایم تا درمانگاه‌های سپاه شبانه روزی در راستای کمک به بخش درمان بیمارستان‌های دولتی و خصوصی فعالیت کنند.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه بیش از ۱۲۰ نفر متخصص در این ایام در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی فعالیت کرده‌اند، بیان کرد: تعداد زیادی از نیروهای لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان و سپاه‌های نواحی ما به درخواست رؤسای بیمارستان‌ها در اختیار بیمارستان‌های رازی و حضرت رسول اکرم (ص) رشت، پیروز و میلاد لاهیجان، تالش، لنگرود، شهید امینی رودسر و انزلی جهت درمان و خدمت به بیماران کرونایی قرار گرفتند.

کد خبر 4887947

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد عبدالله پور سپاه قدس گیلان ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی ضدعفونی بارش باران سال جهش تولید سیلاب طرح غربالگری حوادث چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، متخصص جراحی مغز و اعصاب در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: آقایی ۴۱ ساله با شکایت افت هوشیاری به اورژانس مرکز مراجعه کرد و پس از معاینه اولیه و با توجه به شرح حال اخذ شده و اقدامات تشخیصی صورت گرفته، تشخیص خونریزی مغزی به دنبال آنوریسم مغزی داده شد که بلافاصله بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت.    دکتر معراج فروغی اصل با اشاره به اینکه این نوع بیماران در گذشته برای معالجه به مشهد اعزام می‌شدند، افزود: انجام عمل جراحی درمان خونریزی جزء عمل‌های پرخطر بوده و آمار مرگ و میر آن بسیار بالاست، اما این عمل جراحی در بیمارستان حکیم به طور موفقیت آمیز انجام و بیمار با وضعیت عمومی مناسب و بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شد.   وی تصریح کرد: به همت مسئولین بیمارستان امکانات و تجهیزات لازم برای انجام عمل‌های مشابه و مراقبت‌های ویژه از این بیماران در این مرکز مهیا شده است و همشهریان و بیماران نیازمند دیگر نیازی به مراجعه به مشهد و سایر استان‌ها ندارند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است