Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@19:23:51 GMT

جزییات برگزاری کنسرت‌های آنلاین اعلام شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۷۷۳۷

جزییات برگزاری کنسرت‌های آنلاین اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز :

اجرای کنسرت‌های آنلاین با صندلی‌های خالی به ‌منظور ایجاد لحظات شاد و مفرح برای مردم در ایام قرنطینه برای مقابله با کرونا و تشویق آنان به ماندن در خانه و قطع زنجیره ابتلا به این بیماری از شب گذشته(۸ فروردین) با حضور امید حاجیلی در برج میلاد آغاز شد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجموعه کنسرت‌های نوروزخانه، با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری تهران با صندلی‌های خالی اما با حضور شهروندان در فضای مجازی تا ۱۵ شب راس ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنسرت آنلاین امشب (۹ فروردین) با حضور مهدی جهانی برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، روزبه بمانی (۱۰ فروردین)، گروه استاد اسداللهی (۱۱ فروردین)، رضا یزدانی (۱۲ فروردین)، گروه رستاک (۱۳ فروردین)، حمید عسگری (۱۴ فروردین)، گروه گیل و آمارد (۱۵ فروردین)، مهدی یغمایی (۱۶ فروردین)، گروه ژوانا- سعدالله نصیری- (۱۷ فروردین)، حمید حامی (۱۸ فروردین)، لیان بوشهر (۱۹ فروردین)، سینا سرلک (۲۰ فروردین) و اشوان-اشکان خدابنده لو- (۲۱ فروردین) روی صحنه خواهند رفت.

علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را به صورت زنده از سایت‌های تیوا، فیلم نت، ارمغان، گروه پیشتاز، هاشور، رسانه مهر، پویا رسانه، آی سینما، سینمای همراه، رسانه لحظه و گپ فیلم آپارات تماشا کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کنسرت های آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپیدار بهترین عملکرد فروش

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه رایانه که شامل ۵ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. تنها دو نماد توانستند در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با فروردین ماه گذشته، بیشتر بفروشند. عملکرد فروش نمادهای این گروه چگونه بود؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J1S

دیگر خبرها

  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • سپیدار بهترین عملکرد فروش
  • نقش بازاریابی محتوا در ساخت یک حضور آنلاین پرقدرت
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم