Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهالی شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا به خصوص جوانان این شهر از روزهای اول شیوع بیماری کرونا تاکنون با همدلی در کنار مسوولان اقدامات ارزشمندی جهت قطع زنحیره این ویروس انجام داده‌اند.

خبرگزاری فارس سی‌سخت؛ عباس شیرزادی-از روز اول شیوع ویروس کرونا در ایران، مردم شهر سی‌سخت منتظر اقدام مسؤلان ننشستند و با تشکیل ستاد مردمی و با همکاری فرمانداری و  شهردار در همان ابتدای کار اقدام به محلول پاشی شهر و روستاها کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهر سی‌سخت اتحاد و همدلی خاصی بین مردم و مسؤولان به وجود آمد و همگی دست به دست هم دادند و با استقرار ایستگاه‌های غربالگری در ورودی‌های شهر سی‌سخت از مسافران و گردشگران تست اولیه کرونا گرفته و راهنمایی‌های لازم را انجام دادند.

به گزارش فارس؛ هوا سرد است و جوانان مستقر در ایستگاه‌های غربالگری احتیاج به وسایل گرمایشی دارند ولی به علت مشکلات، تنها راه گرمایش جمع‌آوری هیزم برای راه‌اندازی آتش است که با هماهنگی دادستان دنا و فرماندار با محیط زیست عده‌ای از جوانان به دل طبیعت می زنند و هیزم خشک مورد نیاز برای ایستگاه‌های غربالگری را فراهم می‌کنند.

در سوی دیگر میدان هم عده‌ای در فراهم کردن غذای مورد نیاز جوانان اعضای ایستگاه با پخت غذا و تقسیم بین هر دو ایستگاه خودشان را در کار مبارزه با شیوع کرونا سهیم می‌کنند.

                                                                              

شبکه بهداشت و درمان با همکاری هلال‌احمر در محل ورودی با دستگاه تب‌سنج و تست میزان اکسیژن بدن، تمامی افراد را غربالگری می‌کنند و به همه مردم شهر سی‌سخت و روستاهای اطراف برنامه‌های مرتبط با رعایت بهداشت اولیه فردی جهت جلوگیری از ویروس کرونا را آموزش می‌دهند. 

 

هیأت مردمی فاطمیون شهر سی سخت با راه اندازی موکب فاطمیون اقدام به تولید روزانه 600 عدد ماسک می‌کنند و با بسته بندی‌های بهداشتی و الکل در بین اقشار کم در آمد توزیع می‌کند.

 

همت مردم تنها به این ختم نمی‌شود و این بار بازاریان شهر سی‌سخت با اتحاد اقدام به تعطیلی بازار می‌کنند تا این قشر زحمتکش هم در قطع زنجیره شیوع کرونا شریک شوند.

شهر به حالت تعطیلی در می‌آید مردم در خانه‌ها می‌مانند که خبر می‌رسد منطقه گردشگری دشتک سی‌سخت محل جولان مسافران شده است که این بار دادستان شهرستان دنا دستور بسته شدن تمامی راه‌های ارتباطی به این منطقه زیبا را به شهرداری اعلام می‌کند و شهرداری نیز اقدام به انسداد تمامی راه‌های ارتباطی می‌کند.

عبدالحمید پناهی فرماندار دنا هم از روز اول تشکیل ستاد پا به پای اعضای ایستگاه ستاد ضربت بوده و با سرکشی مداوم از ایستگاه‌های پل کتا و سی سخت و رفع مشکلات اساسی ستاد ضربت سهم عمده‌ای از این خدمت را به خود اختصاص می‌دهد.

به گزارش فارس؛ دادستان شهرستان دنا هم بیکار نمی‌نشیند و شخصا وارد گود می‌شود و با سرکشی مکرر و بازدید نانوایی‌ها و رستوران‌ها و بازار و الزام آنها  بر رعایت نکات بهداشتی وبرخورد با متخلفین و کسانی که نظم جامعه را بر هم می‌زدند نشان می‌دهد که دستگاه قضا با کسی تعارفی ندارد.

شهردار سی سخت به عنوان فرمانده میدانی ستاد مبارزه با کرونا از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند و از روز اول با بکارگیری  نیروها و دستگاه‌های خدماتی خودی نشان می‌دهد که از عهده کارش برآمده اما آقای شهردار این تلاش را کافی نمی‌داند واقدام به خرید هزار عدد ماسک و 100 دست لباس مخصوص برای اعضای ایستگاه‌ها می‌کند.

به گزارش فارس، سؤالی در اینجا در ذهن مردم شهر سی‌سخت متبادر می‌شود که آیا مسوولان استانی تا به حال چنین اتحادی به چشم دیده‌اند.

مسولان استانی کمی تأمل کنند و به فکر این‌هایی که یک ماه بدون چشم داشتی و حتی داشتن امکانات اولیه مثل دستکش و ماسک و لباس در حال خدمتند باشند.

انتهای پیام/

 


 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری سی سخت حوزه مقاومت محمد رسول الله شبکه بهداشت ودرمان ایستگاه ها شهر سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم محاصره وزیر جوان دولت رئیسی در میان مردم معترض

بذرپاش، وزیر راه شهرسازی به که تبریز سفر کرده است، با انتقادات و اعتراضات تبریزی ها مواجه شد. در همین راستا، جواد ملکی عضو هیات امنای افتخاری اراضی فاز ۲ خاوران تبریز با اشاره به اعتراض مردم گفت: صبح امروز در جریان سفر آقای بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به تبریز ماجرای فاز ۲ خاوران را به وزیر توضیح دادیم. ایشان فرمودند امروز بعد از ظهر در جلسه استانداری راجب به این موضوع صحبت می‌کنند و قول دادند هر کاری بتوانند در راستای حل شدن مشکل ۵ هزار ۲۰۰ مالک انجام می‌دهند. منبع: خبرگزاری دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم محاصره وزیر جوان دولت رئیسی در میان مردم معترض
  • ببینید | محاصره بذرپاش در میان مردم تبریز؛ اعتراضات به وزیر راه بالا گرفت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم