Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@13:03:50 GMT

پاختاکور از استقلال شکایت نکرده است

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۸۲۲۸

پاختاکور از استقلال شکایت نکرده است

باشگاه پاختاکور هنوز از استقلال به فیفا شکایتی نکرده است و این خبر خوبی برای آبی ها در اوضاع بد اقتصادی باشگاه محسوب می شود.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن ایسما مهاجم فصل گذشته خود باید مبلغ ١٢۵ هزار دلار به باشگاه پاختاکور ازبکستان پرداخت می کرد اما با گذشت بیش از یک سال هنوز این مبلغ پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پاختاکور در ماه های گذشته چندین بار به استقلال نامه زده و این باشگاه را تهدید به شکایت به فیفا کرده است که البته هر بار مدیران این باشگاه از طرف ازبکستانی خود وقت خواسته اند.

نکته مهم در مورد این ماجرا این است که پاختاکور هنوز از استقلال به فیفا شکایت نکرده است و مدیران این باشگاه می خواهند پرونده را به صورت مسالمت آمیز حل کنند.

در روزهایی که سررسید طلب بازیکنان و مربی های سابق این باشگاه نزدیک است این اتفاق خبر خوبی برای آبی ها در شروع سال جدید محسوب می شود.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید فوتبال استقلال اسماعیل گونکالوس پاختاکور لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: سردار رادان فرمانده کل انتظامی از دروازه بان استقلال شکایتی نکرده و مامور پلیسی که این دروازه بان با او درگیر شده است از این فرد شکایت کرده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه (یگان ویژه) و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظ نامناسب در حین اجرای ماموریت تامین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ 24 فروردین 1403 است.

در این اطلاعیه آمده است: تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفا تامین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورین پلیس در حین انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • شکایت فرماندهِ فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال
  • واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس