Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خلیل حاجی‌پور در بازدید میدانی از پروژه‌های عمرانی شهر جدید صدرا از مسدود شدن ورودی شیراز به صدرا از مسیر باجگاه به منظور کنترل تردد‌ها با هماهنگی معاونت دادستانی شیراز خبر داد و گفت: پس از عادی شدن وضعیت بزرگراه سردار شهید سلیمانی به زیر بار ترافیک خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به روند پروژه‌های عمرانی، رفع مشکلات و موانع آن‌ها بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌ها خبر داد و گفت: شاهد اجرای بی وقفه پروژه‌ها تا حد امکان با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی بودیم که امید می‌رود روند اجرایی با ریشه کن شدن بیماری کووید ۱۹ مانند قبل با سرعتی قابل قبول تا بهره برداری کامل از پروژه‌ها ادامه یابد.

حاجی‌پور ادامه داد: از زمان اعلام رسمی وزارت بهداشت و درمان، بر اساس دستورالعمل ابلاغی معاون وزیر راه و شهرسازی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان شهر جدید صدرا با توجه به شدت انتشار ویروس، اقدامات پیشگیرانه و مثبتی از جمله ضدعفونی مکان‌ها و معابر عمومی، مجتمع‌های آپارتمانی و مسکن‌های مهر، و تمام حوزه‌های شهری و توزیع اقلام بهداشتی بین خانواده‌های بی بضاعت را در دستور کار خود قرار داده است.

او تصریح کرد: با همکاری شهرداری صدرا و بسیج مردمی تعدادی تجهیزات و محلول‌های ضدعفونی کننده برای ضدعفونی کردن روزانه سطح شهر، به قرارگاه زیستی بسیج در شهر صدرا تحویل شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری صدرا پروژه های عمرانی کرونا ویروس پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان صبح دوشنبه در بازدید از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان با حضور مدیرکل راهداری استان و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌های بخش عمرانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر اظهار داشت: حجم اعتبارات راهداری در دولت سیزدهم چند برابر شده است.

وی گفت: با حمایت از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان بوشهر، در زمینه تسریع پروژه‌های راهداری تلاش خواهد شد.

کد خبر 6097821

دیگر خبرها

  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند