Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@18:29:26 GMT

برخورد شدید با ضاربان مامور نیروی انتظامی در «دهلران»

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۹۰۱۳

 سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران شامگاه امروز در گفت‌وگو با فارس در ایلام، گفت: در پی دریافت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا به جهت پیشگیری از شیوع این ویروس، مبنی بر جلوگیری از ورود خودروهای پلاک غیربومی و افراد ساکن شهرهای دیگر به داخل شهرها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : ماموران انتظامی شهرستان دهلران نیز همسو با سیاست‌های ابلاغی و به جهت سلامت شهروندان و اجرایی نمودن ابلاغیه صادره از بامداد هشتم فروردین ماه ۹۸ اقدام به ایجاد تورهایی ایست و بازرسی موقت در مبادی ورودی شهرستان کردند.

وی ادامه داد: سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری شخصی که با پلاک غیربومی قصد ورود به محدوده شهر را داشتند همکاران اینجانب در کمال ادب و احترام و رعایت موازین قانونی از راننده خودرو درخواست ارائه مدارک شناسایی معتبر دال بر سکونت در شهر دهلران را داشتند و با توجه به عدم ارائه هرگونه مدارک به آنها دستور بازگشت را دادند و این اشخاص قانون گریز بدون توجه به هشدارهای پلیسی اقدام به فحاشی، تعرض و ضرب و جرح احدی از ماموران وظیفه شناس کردند.

 سرهنگ مکی تصریح کرد: ماموران این انتظامی متعاقبا با اقتدار تمام در این رابطه عاملان هتک حرمت به این مامور وظیفه شناس را که ۵ نفر بودند به همراه آلات و ادوات جرم دستگیر و تحویل مراجع قضائی کردند. 

 مکی با اشاره به اینکه یک دستگاه سواری متعلق به متهمان نیز توقیف و روانه پارکینگ شده، تصریح کرد: امیدواریم برخورد دستگاه قضا قاطع و شدید باشد، تا درسی برای افراد قانون شکن در جامعه شود.

فرمانده انتظامی شهرستان از اصحاب رسانه که باعث تنویر افکار عمومی شدند تشکر کرد و گفت: پس از این اتفاق مردم خود را در کنار نیروی انتظامی قرار دادند و این باعث دلگرمی ما و همکارمان است.

مکی در پایان گفت: ماموران انتظامی شهرستان دهلران همچنان با ظرفیت قانونی در مبادی خروجی و ورودی شهرستان مستقر هستند و با هرگونه نقض قوانین و مقررات به شدت برخورد قانونی به عمل خواهند آورد و از همشهریان عزیز تقاضامندیم از تردد غیر ضروری پرهیز کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،فرمانده انتظامی نیشابور گفت:در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در زمینه حفاری غیرمجاز در بخش سرولایت نیشابور، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی خواجه‌آباد قرار گرفت.
سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران تیم گشتی پاسگاه انتظامی خواجه آباد حین گشت‌زنی به خودرو تیبا در محدوده یکی از روستا‌های بخش سرولایت مظنون که با استفاده از علایم هشدار دهنده خودرو متوقف شد.
وی گفت: در بازرسی از خودرو ۲ دستگاه گنج یاب به همراه کلیه متعلقات، تعدادی وسایل حفاری غیرمجاز کشف و تعداد ۵ نفر متهم نیز دستگیر شدند که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد