Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسـم الله الـرحمن الـرحیـم»

سـلام بر شـعبان و اعیـادش، سلام بر حســین «علیه السلام» و عبـاسـش «علیه السلام»، ســلام بـر ســجاد «علیه السلام» و سجودش، سـلام بـر نیـمــۀ شــعبـان و ظهـور مـولـودش پـاســدار و ســپـاه پـاســداران انـقــلاب اســلامـی؛ مدافعان راستین حریم اسلام و انقلاب اسلامی و بازوان توانمند و پرتوان نظام و کشور در مواجهه با موانع و خطرات و تهدیدات احتمالی پیش روی بوده به طوری که در جای جای تاریخ معاصر با ایثارگری و فداکاری های بزرگ و شگفت انگیز خود بارها و بارها از کیان انقلاب اسلامی و دستاوردهای سترگ آن و کشور و مردم، در کنار سایر یگان های نیروهای مسلح، حفاظت نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز پاسدار نشان از عمق پیوند ناگسستنی  پاسداران انقلاب اسلامی با عاشورا و فرهنگ شهادت، روز تجلیل از رشادت ها،  فداکاری ها و ایثارگری های پاسداران  انقلاب و حافظان امنیت و اقتدار و صلابت ملی به ویژه  شهدای پاسدار جان برکف بالاخص تکریم و تجلیل از سردار دلها و سرباز راستین ولایت و سردار سرافراز  اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.
پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی در عرصه‌های مختلف حضور،  حقایق الهام‌بخشی را  فرا روی ملت ایران و علاقمندان به انقلاب اسلامی قرار داده است، گاهی در لباس رزم در اوایل پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و گاه در لباس مدافعان حرم در دفاع از حریم آل الله  و گاهی در لباس جهاد در دوران آبادانی و سازندگی و گاه در کسوتِ خدمتِ بی منت به آسیب دیدگان از بلایای طبیعی و اجتماعی و گاهی در سنگر مدافعان سلامت همسنگر نظام بهداشتی و درمانی در خط مقدم بوده و در این مسیر خطیر خدمت و جهاد غیر از ایثار برای سربلندی و سرافرازی ایران و ایرانی و امنیت  و سلامت و راحتی مردم و حفظ کشور و نظام و انقلاب، چیزی برای خود طلب نمی کنند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ حلول ماه رحمت للعالمین، ماه خوبی و مهربانی ها، ماه شعبان المعظم و فرا رسیدن سوم و چهارم و پنجم شعبان المعظم، سالروز فرخنده‌ میلادهای با سعادت خامس آل عبا، حضرت امام حسین «علیه‌السلام»، اخ الحسین حضرت ابوالفضل العباس«علیه‌السلام»  و ابن الحسین حضرت امام زین‌ العابدین «علیه‌السلام» و سه روز «پـاسدار» ، «جانباز» و «آزاده» را گرامی داشته و این ایام را به تمام پاسداران جان بر کف جبهه های ایثار و فداکاری جانبازان سرافراز میهن اسلامی و همۀ آزادگان سرافراز انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت گفته و اعلام می دارد؛ افزایش توان بازدارندگی، دفاعی و نظامی کشور که بخشی مهمی از آن مرهون مجاهدت های پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح است باعث افزایش اقتدار ملی و امنیت عمومی و پشتوانه ای عظیم برای کشور و نظام و افزایش قدرت چانه زنی سیاسی و دیپلماسی در سطح جهان و چه بسا فراتر، در آن سوی مرزها در دفاع از حریم ولایت و مقابله با تروریست های تکفیری  به عنوان 'مدافعان حرم' است و از این روی بایستی با توجه ویژه مسئولان به این نیروهای عظیم مکتبی و ارزشی، با چابک سازی و  توانمند سازی هر چه بیشتر آنان و برنامه ریزی دقیق و مدیریت هوشمندانه تحت زعامت و رهنمودهای روشنگرانۀ مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، به اقتدار و عظمت و امنیت ملی کشور بیفزائیم، ودر این راه تاکید می کنیم که پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه به عنوان پیشقراولان خط شکن عمل نموده و در طول سال ها برگزاری مراسم و بزرگداشت ایام الله، یار و یاور این شورا و مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی بوده اند.                                                                                                                                                                 

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسداران انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی علیه السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات پیامی صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی" است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

همه ما اراده‌ها و قلبهای خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901334

دیگر خبرها

  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان