Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@15:05:46 GMT

دولت با همه توان برای سلامت مردم تلاش می کند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۹۰۹۴

دولت با همه توان برای سلامت مردم تلاش می کند

رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به ارتباط اجرای محدودیت ها و قرنطینه به سیاست چانه زنی برای رفع تحریم ها گفت: موضوع مبارزه با ویروس کرونا از ماه بهمن سال گذشته تابحال الویت اول دولت و شخص رئیس جمهور بوده و بدون در نظر گرفتن ملاحظات سیاست داخلی و خارجی، دولت با همه توان و با بهره گیری از ظرفیتهای کشور در سایر بخشها و نیروهای نظامی و انتظامی برای سلامت مردم تلاش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار است که در این شرایط بسیار سخت تحلیل و اظهارنظرها براساس برداشتهای شخصی و اطلاعات نادرست نباشد که موجب تفرقه و خط کشی های سیاسی شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، واعظی در خصوص تلاش های دیپلماتیک در این حوزه نیز گفت : دستگاه سیاست خارجی در راستای استیفای حقوق ملت ایران ، از هیچ تلاشی دریغ نکرده است و امروز شاهدیم که در حوزه دیپلماسی، وزارت امور خارجه با هدایت دکتر ظریف تلاش خستگی ناپذیر و بسیار وسیعی را انجام داده‌اند و توانسته‌اند آمریکا را در عدم صداقت خود در اعتنا کردن به جان و سلامت مردم ایران رسوا کنند. اکنون نه تنها وزارت امور خارجه در آشکار کردن تاثیر تحریم های یکجانبه و غیرقانونی آمریکا بر زندگی روزمره مردم ما پیشتاز بوده و این واقعیت را برای دولت و ملت های جهان روشن تر از همیشه کرده است بلکه این مسئولیت را در مسیر خدمت به مردم، بدون توجه به حواشی و خبرسازی های جعلی ادامه خواهد داد. لازم به یادآوری است که سیاست خارجی ما بر اساس منافع کشور و اصول راهنما و خط مشی روشنی که وجود دارد مسیر مستقل و مکمل خود را طی می کند و ملاحظات سیاست خارجی، کمترین نقشی در اراده دولت برای مقابله قاطع با ویروس کرونا و پاسداری از سلامت مردم ما نداشته و نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سلامت مردم کرونا در ایران تلاش دولت برای سلامت مردم سلامت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صولت مرتضوی شامگاه دوشنبه در جشن بزرگ کارگران در مشهد اظهار کرد: تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود و این امنیت، خونخواهی از سرداران نظامی و مردم فلسطین در اقدام سپاه پاسداران انقلاب و عملیات وعده صادق را فراهم می کند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با ابلاغ سلام رییس دولت سیزدهم به کارگران و خانواده آنان گفت: رهبر انقلاب کارگر ایرانی را ستون فقرات تولید کشور می‌دانند و در روایات اسلامی نیز به جایگاه پر اهمیت نیروی کار و کارگر توجه بسیاری شده است به گونه‌ای که پیامبر اسلام (ص) بر دست پینه بسته کارگران بوسه می‌زند.

وی افزود: همانطور که در بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان کارگری و کارفرمایی اشاره شد، از نگاه اسلام کارگر صاحب ارزش و کرامت است و این موضوع نشان از تفاوت دیدگاه اسلام با سایر تمدن ها و جوامع دارد که به کارگر صرفاً نگاه ابزاری دارند.

مرتضوی توجه به امنیت شغلی، آتیه، مسکن و سایر موضوعاتی که موجب آسایش خاطر کارگران شود را از دغدغه های مهم دولت مردمی بر شمرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت مظلومان فلسطینی نیز اظهار کرد: هم اکنون شاهد هستیم که مردم فلسطین به خاطر دفاع از خاک و حق حیات خود، موردشدیدترین حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته اند و این اقدامات ظالمانه با حمایت دولت های غربی در حال رخ دادن است.

وی گفت: غذای مردم فلسطین اکنون همراه با خون است و وجدان های مردم جهان کجاست که این ظلم را برنتابند.

کد خبر 6092717

دیگر خبرها

  • مسئله مردم نرخ رشد نقدینگی نیست، مردم تورم را می‌بینند
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • رشد اقتصادی ایران در ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان شدن صنعت نفت و گاز به دست آمد/ استفاده حداکثری از توان دانش بنیان‌ها جواب داد
  • حربه زنگ زده یهودستیزی
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود