Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-09@07:45:55 GMT

تردد در اتوبان تهران- قم ٨٣ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۹۲۶۸

تردد در اتوبان تهران- قم ٨٣ درصد کاهش یافت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، منصور سالکی روز شنبه افزود: روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ماه امسال ادامه دارد و تمامی مسئولان مربوطه اعم از نیروهای بسیج، سپاه پاسداران، نظامی و انتظامی، هلال احمر و نمایندگان فرماندار در محل های خروجی شهر حضور دارند.

وی ادامه داد: زیبنده است مردم با همکاری های لازم از عبور و مرور غیرضروری خودداری کنند در غیر این صورت با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سالکی در خصوص غربالگریی کرونا میز گفت: علاوه بر طرح فاصله گذاری اجتماعی، طرح غربالگری نیز طبق دستور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنان به شدت و دقت در حال اجرا است.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  اعلام کرد: براساس یافته های قطعی آزمایشگاهی از ظهر دیروز تا امروز ۹ فروردین ۱۳۹۹ در کشور، سه هزار و ٧٦ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و تعداد مبتلایان به این ویروس کرونا به ٣٥ هزارو ٤٠٨  نفر رسیده است.

دکتر  کیانوش جهانپور  گفت: خوشبختانه تاکنون ١١ هزارو ٦٧٩ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در کشور بهبود یافته و از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز از وجود دو هزارو ٥١٧ نفر در کشور محروم شده ایم.

جهانپور تصریح کرد: سه هزارو ٢٠٦ نفر از میتلایان به کرونا در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

وی گفت: اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا و تقویت بیماریابی، افزایش آزمایشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت برای انجام آزمایش تشخیص کووید۱۹ و البته رعایت نکردن بخشی از جامعه به توصیه های وزارت بهداشت، از دلایل افزایش تعداد موارد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کیانوش جهانپور کرونا کرونا در ایران اتوبان تهران قم فرمانداری رباط کریم وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ماماها در حفظ و ارتقای سلامت خانواده / فعالیت بیش از ۲۰ هزار ماما در کشور

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به نقش بی‌بدیل ماماها در مشاوره فرزندآوری، سلامت دختران، ارتقا سلامت مادران و ترویج زایمان طبیعی، گفت: نقش ماما در موضوع سلامت خانواده نیز تعریف شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، حسین فرشیدی اظهار کرد: حمایت از خانواده و اجرای قوانین جوانی جمعیت، برگزاری دوره‌های آموزشی منشور کرامت بارداری، برگزاری دوره‌های آموزشی هادیان زندگی و تربیت مربی در راستای حفظ حیات جنین، ازدواج به هنگام و تشویق به فرزندآوری از اقدامات انجام شده در حوزه مامایی است.

وی افزود: ماماها در زمینه مشاوره فرزندآوری، سلامت دختران، ارتقای سلامت مادران و ترویج زایمان طبیعی، نقش بی‌بدیل دارند و در این زمینه ارائه مراقبت‌های حضوری و غیرحضوری به مادران و برگزاری جلسات مجازی برای مادران باردار نیز انجام می‌شود.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به اینکه مراقبت و بررسی تکامل و رشد کودکان از دیگر اقدامات ماماها در کشور است، تصریح کرد: آموزش پیشگیری از رفتارهای مخاطره‌آمیز، غربالگری و تشخیص زودهنگام سرطان سینه و بررسی تاریخچه باروری از جمله دیگر اقدامات وزارت بهداشت با محوریت ماماها است.

فرشیدی بیان کرد: آموزش حین ازدواج، مشاوره‌های فرزندآوری و آموزش‌های غربالگری تشخیص زودرس ناباروری از جمله اقدامات ماماها در سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه ماماها در حفظ و ارتقای سلامت خانواده نقش دارند، اظهار کرد: خدمات بارداری و غیربارداری تحت پوشش بیمه قرار گرفته است، زیرا این قشر نقش بی بدیلی در ارتقای سلامت دختران، زنان و مادران خواهند داشت.

معاون بهداشت وزارت بهداشت تاکید کرد: در سراسر کشور بیش از ۲۰ هزار ماما مشغول به فعالیت هستند و نقش آنها در موضوع سلامت خانواده نیز تعریف شده است، باید به فرهنگ جوانی جمعیت و خانواده توجه ویژه‌تری شود و در این راستا، ماماها نقش مهم و کلیدی در حوزه جوانی جمعیت دارند.

کد خبر 751701

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد ایرانی‌ها از بیماری‌های دهان و دندان رنج می‌برند
  • نقش ماماها در حفظ و ارتقای سلامت خانواده / فعالیت بیش از ۲۰ هزار ماما در کشور
  • ۵۰ درصد ایرانی ها از بیماری های دهان و دندان رنج می برند
  • اوضاع وخیم ذخایر آبی در ۱۱ استان کشور؛ آب پنج سد تهران کاهش ۵ درصدی دارد
  • اوضاع وخیم ذخایر آبی در ۱۱ استان کشور/ آب پنج سد تهران کاهش ۵ درصدی دارد
  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • کمک ۱۲۴۰ میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج در استان تهران
  • البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد