Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@16:31:55 GMT

رسانه‌ها در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۹۳۵۶

رسانه‌ها در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: رسانه‌ها در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و در این زمینه تا کنون رسانه‌های استان همدان نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

احمدرضا احسانی افزود: بخش مهمی از کار مبارزه و قطع شیوع ویروس کرونا، اقناع‌ افکار عمومی است که رسانه‌های استان همدان به خوبی توانسته‌اند در این راستا حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ضمن تقدیر و تشکر از همه اهالی رسانه‌ها اظهار کرد: در کنار جامعه رسانه، هنرمندان و فرهیختگان استان نیز قرار دارند که آن‌ها هم با راه‌اندازی پویش‌های مختلف توانسته‌اند گام‌های مثبتی را برای مبارزه با این بیماری بردارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از همه خبرنگاران، عکاسان، نویسندگان، شاعران، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر خواست تا بدون توجه به شایعات و با اتکا به مطالب صحیح و واقعیت‌های موجود پیرامون این بیماری در راستای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا حرکت کنند.

احسانی با بیان اینکه متاسفانه از زمان شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و هنری تعطیل شده است، ابراز امیدواری کرد که با قطع زنجیره شیوع این بیماری و با حمایت همه مدیران هر چه سریع‌تر فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح استان از سر گرفته شود.

وی از همه اصحاب فرهنگ و هنر خواست تا ایده‌های خلاقانه خود جهت اقناع بیشتر افکار عمومی برای ماندن در خانه به ویژه در روز ۱۳ نوروز یا همان روز طبیعت به این اداره کل ارائه دهند.

احسانی هم‌چنین از همه رسانه‌ها خواست ضمن اطلاع‌رسانی صحیح و به هنگام در مورد طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، تا پایان این طرح تلاش کنند از ظرفیت نیروهای خود به صورت دورکاری استفاده کنند.

وی در پایان برای همه مردم ایران آرزوی سلامتی کرد و گفت: امروز جامعه فرهنگی و هنری ما متحمل هزینه‌های فراوانی شده است که پس از بازگشت جامعه به حالت عادی، مسئولین با کمک تشکل‌های صنفی و خیرین باید چاره‌ای برای این مشکل بیاندیشید.
 

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ رسانه ها استان همدان بیماری استان همدان رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند

آفتاب‌‌نیوز :

«میشائیل مارتین» وزیر امور خارجه ایرلند روز سه‌شنبه گفت که هنوز ۴۰ ایرلندی همچنان در باریکه غزه حضور دارند.

وی در ادامه سخنانش گفت: «کمک‌های انسانی که وارد باریکه غزه می‌شود کافی نیست».

وزیر خارجه ایرلند اضافه کرد: «۱۰۰ درصد فلسطینیان در غزه با شبح قحطی مواجه هستند».

دیده بان حقوق بشر اروپا -مدیترانه امروز در بیانیه‌ای در خصوص شیوع بیماری‌های گوارشی در غزه هشدار داد و گفت که در سایه بحرانی شدن وضعیت بهداشت و درمان و ادامه «جنایت نسل‌کشی دسته‌جمعی از سوی اشغالگر اسرائیلی» خطر شیوع انواع بیماری‌ها به خصوص بیماری‌های گوارشی افزایش یافته است.

از سوی دیگر دکتر اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت غزه امروز با گذشت ۲۰۰ روز از جنگ، از افزایش شهدا به ۳۴۱۸۳ و زخمی‌ها به ۷۷۱۴۳ نفر خبر داد.

به گفته او ارتش اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته ۳ جنایت جدید در غزه انجام داده که منجر به ۳۲ شهید و ۵۹ زخمی شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند