Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس حسینی پویا در این باره اظهار کرد: در ۱۱ ماهه سال گذشته و با رسیدگی پرونده‌های مطرح در شورای قضائی حفاظت از بیت‌المال و اراضی ملی استان، میزان ۲ هزار و ۱۲۳ هکتار زمین به اداره منابع طبیعی استان اعاده شد که ارزش ریالی این زمین‌ها معادل ۱۷۶ میلیارد و ۳۱۴ میلیون ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین مدت، ۱۱۱ هکتار از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان به ارزش ۲ میلیارد و ۶۵۸ میلیون ریال نیز رفع تصرف و به این اداره تحویل شد که ۶۸ هکتار آن به صورت فوری و با دستور قضائی بوده است و مابقی احکام پس از رسیدگی به پرونده و توسط دادگاه صادر شده است.

حسینی پویا گفت: شورای سیاست‌گذاری حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی دادگستری خوزستان، ضمن پیگیری حقوق ملی و مطالبات عمومی شهروندان، با متخلفان و متجاوزان به حقوق بیت‌المال با جدیت برخورد قانونی می‌کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا حقوق راه و شهرسازی استان زمین منابع طبیعی ملی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین ناصری، صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همت نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عنبرآباد در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال، ۱۵۹۰ مترمربع از اراضی ملی گمرکان که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید آنها خارج شد.

وی افزود: مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

کد خبر 6098233

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد
  • هفت خان مشکلات پیش روی اراضی هفت آسیاب سنندج
  • رفع تصرف ۴۶۰۰ هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان
  • رفع تصرف بیش از ۲ هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • رفع تصرف بیش از دو هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی در استان آذربایجان غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه