Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@22:00:58 GMT

توزیع ۲۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان در نوروز۹۹

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۹۸۷۶

توزیع ۲۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان در نوروز۹۹

دستجانی از توزیع ۲۵۰ بسته مواد غذائی بین نیازمندان ساوجی در نوروز ۹۹ خبر داد.

«حجت الله دستجانی» ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانه و میلاد با سعادت امام حسین(ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: همزمان با عید نوروزو و به منظور دستگیری از نیازمندان و محرومین 250سبد غذایی بین افراد محروم و کم در آمد شهرستان ساوه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به اینکه این بسته های غذائی به عنوان هدیه مقام معظم رهبری و سپاه پاسداران به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه ساوه با ارزش تقریبی یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان ساوه توزیع شد است، افزود:امید است این کمک های بتواند بخش کوچکی از مشکلات نیازمندان را در این روزها برطرف کند.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از افتخارات سپاه پاسداران خدمت به اقشار محروم و نیازمند است، ادامه داد: سپاه پاسداران در کنار وظایف ذاتی خود خدمت به نیازمندان و محرومین را در دستور کار خود قرار داده و در همه زمان ها در این راستا نیز گام بر می دارد.

 

این مقام مسئول یکی از اعمال خالصی که فقط برای رضای خدا انجام می شود را یاری کردن محرومین و نیازمندان دانست و خاطر نشان کرد: در دستورات دینی و کلام بزرگان ما بسیار به این مهم تاکید شده است.

 

دستجانی خاطر نشان کرد: استحکام و پایداری جامعه ی سالم  با کاهش دغدغه های نیازمندان میسر می شود و امید است همه افراد جامعه در این راستا گام بردارند.

 

تولید روزانه 1000 عدد ماسک در ساوه

فرمانده سپاه ناحیه ساوه در ادامه با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و اهمیت تولید وسایل و لوازم بهداشتی مورد نیاز در این روزها نیز افزود: در گوشه و کنار کشور افراد خیر و نیکوکار و مجموعه های فرهنگی و اجتماعی به نوبه خود در حال تهیه این ملزومات هستند.

 

وی با اشاره به فعالیت کارگاه تولید ماسک بهداشتی در این شهرستان ادامه داد: کارگاه تولید ماسک بهداشتی با ظرفیت تولید روزانه 1000 عدد ماسک به همت بنیاد بین المللی آبشار عاطفه های (شعبه ساوه)، معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه ساوه و گروه جهادی حضرت سید الشهدا (ع)در حال فعالیت است.

 

دستجانی با اشاره به اینکه این ماسک های تولیدی در مناطق کم تر برخوردار و حاشیه نشین شهر ساوه توزیع می شود، ادامه داد: امید است با این کار خیر و خداپسندانه بتوانیم گامی موثر در راستای ریشه کنی این بیماری از جامعه برداریم.

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان ساوه استان مرکزی سپاه ناحیه ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۲۵ واحد مسکن تحویل نیازمندان داده می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078542 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی