Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره برق شهرستان ورامین از خاموش شدن تمامی چراغ‌های منطقه برق ورامین همزمان با ساعت زمین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، مسلم مزدارانی شب شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: حال این روزهای زمین خوب نیست و بیشتر از هر زمانی نیاز به کمک دارد هر چند ویروس کرونا باعث شده تولید گازهای گلخانه‌ای کاهش یابد و حال زمین کمی بهتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف این اقدام نمادین ترویج فرهنگ رعایت الگوی مصرف برای کاهش مصرف انرژی برق و در نتیجه آن کمتر قرار گرفتن نیروگاه‌ها در مدار و به تبع آن مصرف کمتر سوخت‌های فسیلی و کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای است.

رئیس اداره برق ورامین از همه مشترکین برق درخواست کرد با توجه به رشد مصرف برق به دلیل در خانه ماندن رعایت مصرف بهینه را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش فارس، ساعت زمین یک روز جهانی است که در سال ۲۰۰۷ در سیدنی در کشور استرالیا آغاز شد که در این روز مصادف با آخرین شنبه ماه مارس به احترام و پاسداشت کره خاکی یک ساعت چراغ‌های کمتری روشن می‌شود.

در سال ۹۹ در ایران از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه نهم فروردین‌ماه مصادف با این رویداد جهانی بود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: ورامین گازهای گلخانه ای الگوی مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل سیستم روشنایی ضلع شرقی پارک باغشمال تبریز

شهردار منطقه سه تبریز گفت: در تکمیل روشنایی ضلع‌ شرقی پارک باغشمال، ۲۴ چراغ روشنایی با ارتفاع ۱۲ متری و ۹ متری نصب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، علی قاسمی عصر امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در بازدید از پارک باغشمال اظهار کرد: در تکمیل روشنایی ضلع شرقی فاز دوم مجموعه فرهنگی تاریخی پارک باغشمال، معاونت فنی و عمرانی منطقه، تعداد ۲۴ چراغ روشنایی با ارتفاع ۱۲ متر و ۹ متر را نصب کرد تا روشنایی این ضلع پارک باغشمال تکمیل شود.

وی افزود: با نصب این چراغ‌های با ارتفاع ۱۲ متر و ۹ متر این مسیر به صورت کامل تأمین روشنایی شده و امنیت روانی لازم برای شهروندان فراهم شده است.

شهردار منطقه سه تبریز در ادامه اذعان کرد: پارک باغشمال با بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع، یک پروژه منحصر به فرد برای فضای سبز منطقه سه تبریز و همچنین یک گام مهم در حفظ بافت تاریخی و فرهنگی تبریز به شمار می‌رود.

کد خبر 751256

دیگر خبرها

  • تکمیل سیستم روشنایی ضلع شرقی پارک باغشمال تبریز
  • سند تک برگی تمامی اراضی ملی محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • اخذ سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده شهر زهک
  • 80 درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند! (+عکس)
  • قبض‌ برق میلیونی در انتظار کولر گازی
  • قبض‌های نجومی برق در تابستان
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • آلارم آیفون ممکن است شما را از خواب بیدار نکند
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل