Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@05:57:38 GMT

مارکوس راشفورد از ریکاوری تا روزهای قرنطینه

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۰۲۶۸

مارکوس راشفورد از ریکاوری تا روزهای قرنطینه

ستاره مصدوم شیاطین سرخ این روزها در قرنطینه است و در چنین شرایطی دوران ریکاوری خود را پشت سر می گذارد.

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس راشفورد که به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر از اواسط ماه ژانویه به دور از ترکیب منچستریونایتد قرار دارد، اکنون پیشرفت قابل‌توجهی در فرایند ریکاوری‌اش حس می‌کند و امیدوار است بتواند پس از طی شدن بحران موجود در نتیجه شیوع ویروس کرونا به تمرینات شیاطین سرخ بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

راشفورد 22 ساله در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس گفت:« حالا حس بهتری دارم. چند روز دیگر باید از کمرم اسکن گرفته شود تا مشخص شود که مصدومیتم بهتر شده است یا خیر، اما حالا نسبت به دو سه هفه پیش در وضعیت خیلی بهتری هستم. احساس می‌کنم حالا 10 برابر بهتر هستم. حالا برایم مهم این است که خودم را برای بازگشت به تمرینات آماده کنم و سپس بتوانم برای تیم دوباره بازی کنم. اکنون در وضعیت بهتری قرار دارم و نسبت به یک ماه قبل خوشحال‌تر هستم و اوضاع مثبت به نظر می‌آید.»

 

 

 

 

مهاجم ملی پوش شیاطین سرخ همچنین با اشاره به وضعیت به وجود آمده در نتیجه شیوع ویروس کرونا گفت:« هرکسی هر طور که می‌تواند با شرایط موجود کنار می‌آید. من هم برنامه ریکاوری‌ام را در خانه انجام می‌دهم، در کنارش کتاب می‌خوانم، برنامه تلویزیونی می‌بینم و هر کاری که باعث شود زمان بگذرد را انجام می‌دهم. در خانه اما واقعاً نمی‌شود آن کارهایی را که ما در رختکن و در تیم انجام می‌دادیم، انجام دهیم، از این رو سعی نمی‌کنم کار خیلی سطح بالایی انجام دهم.»

منچستر یونایتد مارکوس راشفورد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد مارکوس راشفورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو

سرخ‌پوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید. بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاس‌کاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر: بایرن مونیخ عملکرد بهتری مقابل رئال مادرید داشت ولی نتوانست برنده شود / زیرنویس فارسی
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • شویگو: روسیه به تسلیحات بیشتر و بهتری برای حفظ سرعت پیشروی‌ها در جنگ نیاز دارد