Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ عبدالله عابدینی، رئیس پلیس راه کرمان ـ یزد (انار) گفت: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا مقرر شده از انجام هرگونه سفر در مبدا جلوگیری بعمل آید لذا از عموم مردم تقاضا داریم سفرهای خود را لغو کنند.

او افزود: در اجرای طرح مذکور، صرفاً به افراد ساکن هر شهر اجازه ورود به شهر داده خواهد شد و از ورود افراد غیربومی به شهرها جلوگیری بعمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ عابدینی تصریح کرد: طبق تصمیم این ستاد لازم است، تمام کسانی که در مسافرت هستند هرچه سریعتر به خانه و محل سکونت خود بازگردند تا مشکلی برای آنها پیش نیاید.

فرمانده پلیس راه کرمان ـ یزد (انار) تأکید کرد: لازم است مردم بدانند، خودروهای مسافران در زمان بازگشت به محل سکونت به هیچ عنوان امکان ورود به شهرهای طول مسیر و استفاده از امکانات شهرها نظیر رستوران‌ها را نخواهند داشت و برای استراحت باید از استراحتگاه‌های جاده‌ها استفاده کنند.

 

سرهنگ عابدینی بر لزوم اجرای این تصمیم‌ها تاکید کرد و گفت: در صورت رعایت نکردن مقرارت و ورود افراد به شهرها، ضمن اعمال جریمه به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، خودروی آن‌ها به‌مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

او افزود: در اجرای این تصمیم‌ها، تردد وسایل نقلیه باربری حمل نقل کالاهای اساسی، مواد سوختی، فاسدشدنی، محصولات بهداشتی و ضدعفونی با در نظر داشتن نکات بهداشتی بلامانع اعلام شده است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علیرضا سعیدی مطرح کرد: ورود برخی افراد با سگ به پارک‌ها به خصوص سگ‌های فانتزی و بزرگ که حتی مشاهده آنها برای برخی رعب آور است موجب آزار مردم می‌شود، بنابراین رسیدگی به این موضوع باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم خواستار برخورد با سگ‌گردانی در پارک‌ها و معابر عمومی هستند، اظهار کرد: سگ گردانی در خیابان‌ها و پارک‌ها یکی از رفتارهای غلط است که ضمن ایجاد نگرانی برای مردم در برخی مواقع موجب بروز حادثه نیز شده است.، بنابراین باید این امر در پارک‌ها ممنوع شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج سگ گردانی را نوعی ضد ارزش دانست و یادآور شد: علاوه بر ورود افراد به همراه سگ به پارک‌ها و عدم رعایت موارد مربوطه، حتی بوستان‌ها به محلی برای خرید و فروش سگ تبدیل شده‌اند.

کد خبر 6090971

دیگر خبرها

  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت