Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار بابایی با بیان اینکه بیش از ۲۲۲ هزار بسیجی مازندرانی برای مهار کرونا فعال هستند،گفت:بسیجیان استان تاکنون بیش از ۲ میلیون ۳۰۰ هزار اقلام پزشکی شامل ماسک بهداشتی، گان بیمارستانی، دستکش یکبار مصرف و روپوش بیمارستانی تولید و توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «محمد حسین بابایی» شامگاه (۹فروردین) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد حضرت سید الشهدا (ع) و روز پاسدار و قدردانی از مردم، کادر پزشکی و پرستاری، گروه های جهادی و بسیجیان و مسئولین دستگاه های خدماتی برای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا و کمک به بهبود بیماران کرونایی به خبرنگاران گفت: سپاه کربلا مازندران از آغازین ساعات اطلاع رسانی درخصوص شیوع کرونا ویروس دراستان، با تشکیل قرارگاه پدافند زیستی و بسیج امکانات و ظرفیت بسیجیان و پاسداران جهت مقابله جدی با این ویروس منحوس به یاری مدافعان سلامت شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه کربلا از تولید و توزیع بیش از ۲ میلیون ۳۰۰ هزار اقلام پزشکی شامل ماسک بهداشتی، گان بیمارستانی، دستکش یکبار مصرف و روپوش بیمارستانی خبر داد و افزود:در کنار توزیع اقلام پزشکی ۲ میلیون لیتر مواد ضدعفونی برای گندزدایی محلات شهری و روستایی و نیز محلول‌های ضدعفونی دست، در سراسر استان بکارگیری و توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۲۲۲ هزار بسیجی در سراسر استان برای مهار کرونا فعال هستند و تاثیر بسزایی برای کاهش آسیب ناشی از کرونا و روحیه دادن به جامعه پزشکی و مردم دارند، اطرنشان کرد:سپاه با شعار از مردم با مردم و برای مردم در همه صحنه‌هایی که درچندسال گذشته مسائلی برای کشور بوجود آمد وارد میدان شد و برای جلوگیری از شیوع کرونا نیز تمامی سپاه‌های شهرستان های ۲۲ گانه استان فعال هستند.

 

به گفته سردار بابایی، قرارگاه پدافند زیستی سپاه کربلا در ۵گروه سفیران سلامت، مدافعان سلامت، ناظران سلامت، ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت و مراقبان سلامت در میدان مبارزه با کرونا در سراسر استان فعالیت دارند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش درخصوص اقدامات سپاه و بسیج برای جلوگیری از شیوع کرونا یادآورشد:‌ سفیران سلامت وظیفه آموزش و اطلاع رسانی به مردم  را عهده دار هستند.

 

سردار بابایی با بیان اینکه مدافعان سلامت هم ضدعفونی کردن و کمک به کادر درمانی بیمارستان را برعهده دارند، اضافه کرد:‌مدافعان سلامت در اکثر روستا‌های مازندران فعال بوده و بصورت مطلوب کار ضدعفونی را ادامه می دهند.

 

وی از راه اندازی ستاد پشتیبانی از مدافعان سلامت در ۶۰ شهر استان مازندران خبر داد و اظهار کرد: محور اصلی ستاد پشتیبانی بانوان بسیجی و بسیج جامعه زنان هستند که کار تهیه و تولید انواع ماسک و گان بیمارستانی، دستکش یکبار مصرف، روپوش بیمارستان و دیگر نیازمندی‌های پزشکی را برعهده دارند.

 

سردار بابایی در بخش دیگری از سخنان خود به ناظران سلامت که گروه چهارم از قرارگاه پدافند زیستی سپاه هستند، اشاره و اضافه کرد: نظارت بر بازار، داروخانه ها، نانوایی‌ها و پمپ بنزین‌ها برعهده ناظران سلامت است که با کمک به اداره صمت برای مقابله با احتکار و قاچاق کالا فعالیت می‌کنند و در کشف انبار احتکار هم توفیقات خوبی بدست آمد.

 

وی به همکاری بسیجیان استان برای اجرای غربالگری مردم درطرح بسیج ملی مبارزه با کرونا اشاره کرد و افزود: مراقبان سلامت با هماهنگی علوم پزشکی مازندران و پزشک خانواده، به آن دسته از خانواده هایی که در طرح غربالگری مشخص شدند که علائم ابتلا به کرونا دارند، کمک می‌کنند و با رفع نیاز‌های آنان، مراقب روند درمانی خانواده‌ها تا بهبودی کاملشان هستند.

 

 

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدافعان سلامت مواد ضدعفونی کننده تولید ماسک مقابله با کرونا فرمانده سپاه کربلای مازندران ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت سردار بابایی فعال هستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، قاسم زوکی‌نژاد در تشریح اقدامات اداره نگهداری ساختمان‌ها و خدمات عمومی اداره کل پشتیبانی اظهار کرد: با مصوبه هیئت محترم وزیران از ابتدای امسال دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ خدمات کشوری ملزم به تامین سالیانه ۵ درصد برق مصرفی خود از انرژی‌های تجدیدپذیر می‌باشند و ظرف مدت ۴ سال باید ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از این طریق تامین کنند؛ در غیر این صورت آن بخش از برق مصرفی با تعرفه بسیار بالاتری در قبوض محاسبه می‌شود.

معاون مالی و پشتیبانی و رئیس کمیسیون بهینه‌سازی مصرف انرژی شهرداری مشهد افزود: خوشبختانه با نیروگاه‌های خورشیدی که احداث کرده‌ایم، شهرداری مشهد مشمول این افزایش تعرفه نشده است. البته مطابق برنامه‌ریزی صورت‌پذیرفته، توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر همچنان ادامه دارد و به‌عنوان نمونه در سال جاری ۴ نیروگاه‌خورشیدی دیگر در دست اقدام قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه مدیریت هزینه‌ها و کاهش مصرف آب به ساماندهی ظرفیت اشتراک آب نیز توجه شده است، عنوان کرد: در این زمینه با پیگیری‌های انجام‌شده افزایش ظرفیت اشتراکات آب فضای سبز محقق و این امر صرفه‌جویی ۲۰۰ میلیارد ریالی در پرداخت حق انشعاب را به دنبال داشته است.

زوکی‌نژاد تصریح کرد: در کنار این مبلغ با اصلاح تعرفه و ظرفیت قراردادی و مدیریت مصرف آب، هر ماه شاهد  بیش از ۱۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی در قبوض ماهیانه اشتراکات آب شهرداری بوده‌ایم.

معاون مالی و پشتیبانی و رئیس کمیسیون بهینه‌سازی مصرف انرژی شهرداری مشهد ادامه داد: این درحالی است که در راستای قانون درآمد پایدار و پیگیری‌های صورت پذیرفته، سال گذشته بیش از ۱۵میلیارد ریال صرفه‌جویی در قبوض برق روشنایی پارک‌ها را شاهد بودیم.

دیگر خبرها

  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران