Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@08:02:04 GMT

ترسناک‌ترین نقطه جهان کجاست؟ + عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۰۴۳۰

ترسناک‌ترین نقطه جهان کجاست؟ + عکس

فکر می کنید ترسناک ترین نقطه جهان کجاست ؟ یک دره و یا ...! وحشتناک ترین نقطه ی کره زمین تراشه سیب زمینی است که اگر به سلامت به آنجا برسی باید چیپس و سیب زمینی سرخ کرده بخوری.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ وقتی صحبت از وحشتناک‌ترین جای جهان می شود در ذهنتان چه چور مکانی تصور می کنید ؟ مطمئنا می تواند شباهتی به تراشه سیب زمینی که عنوان ترسناک ترین نقطه کره زمین را به خود اختصاص داده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارک پووی در سن دیگو به عنوان ترسناک ترین محل کره زمین شناخته می شود.تراشه سیب زمینی که در ارتفاع 4000 متری قرار دارد و نقطه ای معلق در بین زمین و هوا است در این پارک واقع شده است.توریست ها، کوهنوردان و حتی مردم عادی علاقه زیادی به دیدن این نقطه دارند، ولی برای کسانی که میگرن یا سرگیجه دارند دیدن این محل از نزدیک توصیه نمی شود.

با اینکه این تراشه به علت حواس پرتی بازدیدکنندگان کشته های بسیاری داده، ولی از علاقه توریست ها برای دیدن این محل کاسته نشده است.

مردمی که به این نقطه راه پیدا می کنند و این ارتفاع را با سلامت طی می کنند، باید در کنار این سنگ معلق چیپس یا سیب زمینی سرخ کرده بخورند.

سن دیگو یک شهر ساحلی در جنوب کالیفرنیا واقع در گوشه جنوب غربی ایالات متحده آمریکا است. این شهر دومین شهر بزرگ کالیفرنیا و هشتمین شهر بزرگ ایالات متحده آمریکا است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان ترسناک ترین ترسناک ترین ترین نقطه سیب زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی

به گزارش خبرنگار مهر، چیپ یا همان تراشه ها، یک قطعه الکترونیکی حیاتی و کوچک اند که وظیفه پردازش اطلاعات را عهده دار است. تراشه ها در صنایع مختلف خودروسازی، پزشکی، انرژی و همچنین تولیدات مبتنی بر فناوری اطلاعات همانند کارت‌های هوشمند ملی، کارت‌های بانکی و یا در تولید قطعات خودرو و هواپیما، دستگاه‌های اینترنت اشیا و بسیاری از تجهیزات مخابراتی کاربرد دارند.

در یک دهه اخیر بسیاری از کشورها برای بومی سازی و تولید «ریزتراشه‌های خاص» ورود کرده اند و اصطلاحاً وارد یک «جنگ فناوری» در حوزه ساخت تراشه‌های پیشرفته شده اند.

کد خبر 6089735 ندا نظری

دیگر خبرها

  • پیشگویی ترسناک نوستراداموس زنده جهان؛ منتظر تاریکی مطلق باشیـد!
  • امین مدنی:‌ «وعده صادق»؛ عبور از قوی ترین نقطه پدافندی جهان
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • تیغ شدت مصرف انرژی روی گلوی اقتصاد ایران
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریالی برای راههای آذربایجان شرقی
  • تخصیص۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرحهای راه آذربایجان شرقی
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است