Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنچه پیش روست خاطرات مرحوم کیومرث صابری مشهور به گل ‌آقا (طنز‌نویس معاصر) است که طی گفتگو و نیز در زمان حیات خویش به درخواست مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) تحریر و تحویل داده است.

در شروع «دو کلمه حرف حساب»، هیچ توصیه‌ای از دفتر امام به شما نشد تشویق یا تذکر؟

برای اینکه دل امام نشکند، من تست می‌کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای دعایی از مریدان فدایی امام و احمدآقا بود. مرتب من سؤال می‌کردم، می‌گفت فردا به شما می‌گویم. می‌گفت: به احمدآقا گفتم گفت نگران نباش کار خودش را بکند.

به خدایی خدا حتی یک‌ بار از بیت امام به من [تذکری] چیزی ندادند اما از این آقایون وزراء، نخست وزیر و همه اینها، حتی یک ‌بار دوست عزیز و بزرگوار من که از قبل از انقلاب هم ما به هم ارادت داشتیم مهندس میر حسین موسوی... بنیاد مستضعفان گفته بود من این پرونده‌ ها را برمی‌دارم پیش امام می‌برم، می‌گویم آقا ببین شما گفتی من اینها را بدهم، من دادم این گل‌ آقا می‌گوید که چرا این‌جوری دادید؟ این اموال چی شد؟

من به دعایی گفتم به مهندس موسوی بگو من مخلصت هم هستم؛ من که دشمن تو نیستم. من به احمدآقا می‌گویم دیگر تو را راه ندهد. تو که [از]‌ امام نمی‌توانی وقت بگیری، تو به احمدآقا بایستی تلفن کنی من به احمدآقا می‌گویم این آمده است چغلی ما را پیش امام بکند، نگذار اصلا بیاید. از بیت جز تشویق من ندیدم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی میرحسین موسوی کیومرث صابری گل آقا گل آقا و امام بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمد اصغرزاده رییس حوزه هنری استان سمنان گفت : این مدرسه ب اهزینه بازسازی دو میلیارد تومان با هدف روایتگری بومگرایانه در دو بخش تولیدات فرهنگی هنری و برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف رویات قابلیت‌های گوناگون استان سمنان حتی در بخش گردشگری روایت  فعالیت می‌کند
درمراسم افتتاح این مدرسه که با حضور مهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی هم حضور داشت ، سعید لشکری معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: در این مدرسه با فعالیت بومگرایانه روایت‌های انقلاب اسلامی با زبان هنر ماندگار خواهد شد
فرج الله شوشتری سرپرست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان هم گفت: جنگ امروز جنگ روایتهاست و حفظ هویت و اصالت ملی در سایه روایت درست از خدمات ارزشمند به انقلاب است
در این مراسم حکم مدیریت مدرسه ملی روایت به حسینعلی جعفری از نویسندگان بنام استان سمنان و کشور اعطا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • (ویدیو) تعریف متفاوت محسن هاشمی از فائزه، مهدی و میرحسین موسوی
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • فیلم/نمونه طنزپرداز متعهد به روایت رهبر انقلاب
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • رازهای نقاشی مرگ سقراط
  • روایت هجرت اجباری ابوالرضا(ع) از مدینه به عراق