Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@15:33:04 GMT

مسدود کردن ورودی تمامی پارک‌ها و بوستان‌های سنندج

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۰۵۰۳

مسدود کردن ورودی تمامی پارک‌ها و بوستان‌های سنندج

ایسنا/کردستان معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از مسدود شدن ورودی تمامی پارک‌های سطح شهر خبر داد و گفت : در راستای تحقق دستورالعمل اجرایی کاهش زنجیره انتقال کرونا از روز8 فروردین ماه کلیه ورودی پارک‌ها مسدود شده است .

لقمان حیدری اظهار کرد: یکی از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در راستای قطع زنجیره انتقال بحث مسدود نمودن ورودی پارکها و بوستانهای سطح شهر بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری عنوان کرد : در راستای تحقق دستورالعمل اجرایی کاهش زنجیره انتقال کرونا از روز8 فروردین ماه کلیه ورودی پارک‌ها و بوستان‌ها  مسدود شده است .

وی افزود: در برخی از پارک‌های سطح شهر هم نظیر پارک میدان نبوت که امکان مسدودشدن آن وجود ندارد، نیروهای شهرداری جهت جلوگیری از تجمع شهروندان مستقر میشوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، حیدری با بیان اینکه در 13 فروردین و به مناسبت روز طبیعت شهروندان به دامن طبیعت روی میآورند خاطرنشان کرد : نیروهای شهرداری مناطق و سازمان سیما ومنظر اجازه برپایی چادر و تجمع را نخواهند داد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از شهروندان خواست از حضور در اماکن عمومی و همچنین پارک‌ها در این ایام خودداری کنند و در مهار و شکست ویروس کرونا همیار و همدل باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: با توجه به فقر فضای سبز در منطقه ۲ شهرداری قم، در بودجه منطقه ردیفی برای تملک فضای سبز پیش‌بینی شده است.

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۳ برای اولین سال بحث ردیف تملک فضای سبز در خود منطقه پیش بینی شده است، اظهار کرد: مبلغی حدود ۱۰ میلیارد تومان برای تملک در یکی از محلات متراکم منطقه پیش بینی شده است.

وی افزود: تا پایان سال تلاش می‌کنیم تا در این منطقه که بافت متراکم و کمبود فضای سبز دارد، تملکاتی برای احداث بوستان شهری انجام دهیم.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی بوستان خانواده و مجموعه فرهنگی متناسب با آن در بلوار بنی فضل، خاطرنشان کرد: یکی از بوستان‌های جنگلی این منطقه در سال ۱۴۰۳ با تجهیز شدن به مبلمان شهری، در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت که برای این منظور نیز هفت میلیارد تومان پیش بینی شده است.

حسینی اضافه کرد: علاوه بر این در زمینه تکمیل فاز ۵ بوستان صداقت در دستور کار است، توسعه فضای سبز بوستان امام رضا (ع)، بهسازی بوستان ولایت و بوستان صبا و بوستان گل‌ها و فدک هم اقداماتی خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه بوستان‌های جنگلی بزرگی مانند بوستان جوان، معصومیه و رضوی در این منطقه وجود دارند، گفت: در بحث بوستان شهری به دلیل نبود زمین‌های ملی در سطح منطقه مشکل داریم، از همه اینها مهم‌تر نبود فضای لازم در مناطقی مثل خیابان مالک اشتر، خیابان ستاری و اطراف نبوت به سمت میدان توحید است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: منطقه دو بلوک‌های بزرگ شهری با جمعیت چند ده هزار نفری دارد که فضای سبزی در آن‌ها وجود ندارد و زمینی برای تملک و ساخت در آن نیست.

کد خبر 751145

دیگر خبرها

  • سگ گردانی در پارک‌ها و بوستان‌های کرج باید ممنوع شود
  • ماجرای چرایی ساخت مسجد در پارک‌های بزرگ شهر
  • نقدی بر حصار کشی و اسباب‌کشی درختان از پارک‌ها
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • علت حصارکشی در پارک لاله چیست؟ +عکس
  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا
  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله