Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا دشتى زاده در وصیت‌نامه خود آورده است: خداوندا! نور ایمان را همیشه در دل و افکارم بتابان تا با روشنائى آن همیشه جبهه حق و باطل را بتوانم تمیز دهم.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید محمدرضا دشتى‌زاده:

بسم الله الرحمن الرحیم

مطالبى که در روى کاغذ بناست بنویسم شاید به عنوان یک یادگار از کسى که می‌خواهد چیزى بنویسد باشد و اگر هم قرار باشد نامش را وصیت‌نامه گذاشت شاید با آن شکل وصیت‌نامه معمول تفاوت داشته باشد.

نوشته‌ام را تحت عنوان راز و نیاز با پروردگار و خداوندگار خود شروع مى‌کنم باشد که الله این توفیق را به من بدهد. خداوندا همانطوری‌که همیشه مانند مستمند از تو خواسته‌ام مرا به صراط مستقیم هدایت کن و از انحرافاتى که در مسیر تکامل من پیش مى‌آید ممانعت فرما.

خداوندا! نور ایمان را همیشه در دل و افکارم بتابان تا با روشنائى آن همیشه جبهه حق و باطل را بتوانم تمیز دهم.

خدایا! چون ایجاد من و وجود من از توست پس آرزو مى‌کنم که در هستى و مرگ من همیشه مرا در خدمت به خالق و خلق محروم قرار ندهى.

خدایا! مسلمان‌نماهاى ما را از این مسلمان‌زدگی‌ها برهان و دریچه‌ها و ابعاد اسلام را به آنان بنمایان تا اسلام را فقط از دید جمودى نگاه نکنند و اسلام در حرکت را به آنان بیاموز و از آنان مسلمانان واقعى بساز.

در اینجا نوشته‌هایم را به طرف خلق خدا نثار مى‌کنم و آنان را به اخوت اسلامى همانطور که در این جبهه به وضوح دیده می‌شود دعوت مى‌کنم، آرزو مى‌کنم که تداوم این روحیه را تا رسیدن به امت واحده که هدف مکتب متعالى اسلام است حفظ نمائید.

و از مادران مى‌خواهم با طاقت و بردبارى اسلامى رنج‌ها و دوری‌ها را تحمل نموده و بدانند تا آنان هستند فرزندان چنینى هستند تا پرچم عدالت اسلام را برفراشته نگهدارند.

خداوندا! در خاتمه آرزو می‌کنم گمنامان فداکار را در برابر خوشنامان بیکار همان طوری که در آخرت ارج می‌دارى، امت مسلمان را طورى قرار ده که در این دنیا نیز به این مسئله واقف شوند.

نوشته‌ام را مى‌خواهم به یاد اشک‌هایى که در لحظات شوق و لحظات غم با یاد خدا و همراه با تعهد و مسئولیت بود خاتمه دهم.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهادت ولايت انقلاب مى کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر با صورت آرایش‌کرده ورزش کنیم چه خواهد شد؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، احتمالا درباره اینکه شب‌ها نباید با آرایش به تختخواب برویم، زیاد شنیده‌اید، اما در مورد رفتن به باشگاه ورزشی با آرایش چطور؟

بیشتر بخوانید: راهکارهایی برای درمان خشکی پوست در زمستان

طبق مطالعه‌ای که به‌تازگی در مجله زیبایی پوست (Journal of Cosmetic Dermatology) منتشر شده، برای سلامت پوست واقعا مهم است که با آرایش به باشگاه بروید یا بدون آرایش.

هافینگتون پست به نقل از دانگسون پارک، نویسنده این مطالعه از دانشگاه ملی آموزش کره جنوبی، نوشت که برای سلامتی پوست بهتر است با صورت تمیز ورزش کنید.

این مطالعه با شرکت ۴۳ داوطلب نشان داد که پوست افرادی که کرم پودر داشتند، در مقایسه با افراد دارای پوست تمیز، رطوبت بیشتری را در خود نگه می‌دارد. این می‌تواند به این معنی باشد که عرق نمی‌تواند به آن اندازه‌ای که باید از زیر محصولات آرایشی تبخیر شود.

بر اساس این مقاله، استفاده از کرم پودر حین ورزش هوازی می‌تواند چربی پوست را نیز کاهش دهد و باعث خشکی آن شود.

علاوه بر این، آرایش می‌تواند منافذ پوست را مسدود کند.

دکتر جاستین هگزتال، مشاور پوست شرکت بهداشتی لاروش پوزای، به وب‌سایت «سلامت زنان» (Women’s Health) گفت که چنین شرایطی می‌تواند به جوش‌هایی که به «آکنه ورزشی» مشهورند، منجر شود.

به گفته او، منافذ مسدودشده وقتی با چربی پوست پر می‌شوند و در معرض هوا نیستند، سفید و ناهموار به نظر می‌آیند. این منافذ در نهایت ممکن است ملتهب شوند و اینجا است که پاپول‌ها (جوش‌هایی به شکل برجستگی قرمز)، پاسچول‌ها (جوش‌های سرسفید) و گاهی اوقات کیست‌های عمیق‌تر ظاهر می‌شوند.

برای آرایش کردن اصرار دارید؟

اگرچه ورزش کردن با پوست تمیز بهترین حالت برای سلامتی پوست است، اگر بدون آرایش راحت نیستید، می‌توانید با حداقل آرایش ضمن اینکه احساس بهتری پیدا می‌کنید، آسیب کمتری به پوست وارد کنید.

برای این حالت، آرین گیلبرت، متخصص پوست، پیشنهاد می‌دهد که قبل از تمرین، صورتتان را با یک شوینده ملایم بشویید تا مطمئن شوید منافذ پوستتان تمیز است و آرایش نمی‌تواند باکتری‌های زیادی را روی آن حبس کند.

علاوه بر این، او توصیه می‌کند از کرم‌پودر و هر محصول چرب و سنگین استفاده نکنید، تا مانع خروج عرق و سموم از پوست نشوید که نتیجه آن ایجاد جوش سرسیاه و آکنه است.

منبع: سلامت نیوز

انتهای پیام/

کد خبر: 1229672 برچسب‌ها دانستنی ها

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • اگر با صورت آرایش‌کرده ورزش کنیم چه خواهد شد؟
  • کشتی گیر آمریکایی: بسیاری از دانشجویان آمریکایی به اسلام گرویدند
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • حمایت از ستمدیدگان توصیه صریح دین اسلام است
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس