Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد معتمدی معاون فنی و نظارت بر بهره‌برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: در این روزهای سخت مبارزه با ویروسکرونا که تمام کشوردرگیر مبارزه با این ویروس منحوس هستند مجموعه راهداری استان یزد نیز برای حفظ آرامش و سلامت مردم و عدم اختلال در حمل و نقل عمومی به ویژه حمل و نقل کالاهای اساسی در محورهای مواصلاتی به صورت شبانه روزی در بخش های مختلف مشغول خدمت رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتمدی افزود: مرکز مدیریت راه های استان، گشت های راهداری و ماموران نظارت بر بهداشت مجتمع های خدماتی رفاهی در برهه زمانی فعلی، به منظور جلوگیری از گسترش کرونا و افزایش بهداشت، طرح نظارت بر فعالیت مجتمع های خدماتی و رفاهی را به صورت ویژه در اولویت قرار قرار داده اند.

او با بیان اینکه مجتمع های خدماتی رفاهی استان یزد همه روزه و به صورت مستمر مورد بازدید قرار می گیرند، اظهارداشت: در این بازدیدها شاخصه هایی از قبیل وضعیت نمازخانه ها، رستوران، سیستم های گرمایشی، سرویس های بهداشتی، سایر اماکن عمومی و به ویژه جایگاه های سوخت مورد ارزیابی قرار می گیرد.

معاون فنی و نظارت بر بهره‌برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد ادامه داد: در خلال بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی، توصیه ها و تذکرات بهداشتی لازم برای مقابله با کرونا ازجمله نحوه شستشو، تهیه مواد شوینده و دفعات ضدعفونی محل هایی همچون نماز خانه، رستوران، جایگاه های سوخت و سرویس های بهداشتی به پرسنل مجتمع های خدماتی ارائه شد.

معتمدی در پایان با اشاره به اینکه از سال ۹۵ تاکنون به طور میانگین سالانه سه مجتمع خدمات بین راهی احداث و بهره برداری شده است، تصریح کرد: تعداد این مجتمع ها از سه مرکز در سال ۹۵ به ۱۲مجتمع در سال ۹۸ رسیده ضمن اینکه ۱۷ مجتمع دیگر نیز در دست احداث است و ۱۰ درخواست احداث نیز در مرحله استعلام قرار دارد که با این حساب پیش بینی می شود تا سال ۱۴۰۲ تعداد مجتمع های خدمات بین راهی در محورهای استان یزد به ۴۰ مورد برسد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری یزد حمل و نقل جاده ای مجتمع خدماتی رفاهی مجتمع های خدماتی استان یزد حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، سیدمسعود حسینی افزود: با توجه به اینکه بهره برداران بخش خصوصی اتوبوس بازوان توانمند شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان هستند این اقلام به شکل رایگان تهیه و توزیع شده است.

او با اشاره به تداوم موارد حمایتی از ناوگان حمل و نقل عمومی تأکید کرد: بسته های حمایتی دیگری تا پایان امسال به منظور حمایت از ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در حال آماده سازی است که به زودی در موعد مقرر در اختیار این قشر زحمت کش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کاهش قیمت طلا و سکه
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد
  • ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در حال ترمیم است
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟