Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@10:46:57 GMT

استان زنجان در تولید ماسک به خودکفایی رسیده است

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۱۷۶۹

استان زنجان در تولید ماسک به خودکفایی رسیده است

فتح الله حقیقی با اشاره به اینکه استان زنجان در تولید ماسک به خودکفایی رسیده است، گفت: تولید مواد ضدعفونی هم سه برابر شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در بازدید از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان زنجان، اظهار کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا ورودی های شهر کنترل می شود و طبق مصوبه جدید افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود آن شهر بوده و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته فتح الله حقیقی خروج افراد غیر ساکن و مسافر شهرهای محل حضور فعلی برای رفتن به محل سکونت خود بلامانع است و این افراد در طول مسیر اجازه ورود به شهرها را نداشته و از کنار گذرها عبور می‌کنند.

 

وی با یادآوری اینکه همه دستگاه ها در اجرای این طرح با پلیس همکاری کنند، ادامه داد: این کار با همکاری مردم قابل اجراست و کسانی هم که به سفر رفته‌اند هرچه سریع‌تر به محل سکونت خود برگردند و کسانی هم که قصد سفر دارند در خانه بمانند تا طرح یاد شده به درستی اجرا و زنجیره انتقال بیماری قطع شود.

 

حقیقی با یادآوری اینکه عملکرد خوب پلیس زنجان در راستای اجرای طرح ممنوعیت ورود وسایط نقلیه غیربومی به داخل شهر زنجان قابل تقدیر است، ادامه داد: یکی دیگر از طرح های موثر در مقابله با شیوع کرونا طرح غربالگری است که استان زنجان در این طرح موفق عمل کرد.

 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مردم با توجه به توصیه‌های بهداشتی و در خانه ماندن می‌توانند زنجیره انتقال این بیماری را قطع کنند، افزود: اگر می‌خواهیم بیماری کرونا را کنترل یا روند پیشرفت آن را کاهش دهیم، همه باید از تردد غیرضروری و خروج از شهر اجتناب کنند تا بیش از این دچار مشکل نشویم.

 

وی با بیان اینکه از مردم درخواست می‌شود مسافرت نکنند و در خانه بمانند تا شاهد افزایش بیماران کرونایی نباشیم، افزود:  برگزاری هرگونه مراسم که موجب تجمع افراد شود، ممنوع است و تردد خودروهای امدادی و درمانی، پلیس، حمل بار، کالاها، مایحتاج مردم، سوخت مشمول ممنوعیت‌ها نیست.

 

مقام عالی دولت در استان با اشاره به اینکه این استان در تأمین ماسک به خودکفایی رسیده است و مشکلی در این خصوص ندارد، گفت: تولید مواد ضدعفونی‌کننده در استان زنجان سه برابر شده است و به اندازه کافی مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش در داروخانه‌های استان موجود است و کمبودی نداریم.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا استاندار زنجان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!

دریافت 10 MB

"به CCN و همکارانم پیشنهاد می‌کنم به غزه نگاه کرده و کودکانی که دست‌ها و پاهای خود را از دست داده‌اند، نشان دهند."

دیگر خبرها

  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تامین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • تولید یک شرکت دانش بنیان برای خودکفایی در تأمین ماده اولیه بنزین
  • خودکفایی در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند