Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@11:56:43 GMT

کرونا یکی از بخش‌های فوق محرمانه «شاباک» را افشا کرد‎

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۱۸۵۴

به گزارش تسنیم، روزنامه صهیونیستی یدیعوت احرونوت اعلام کرد که تحقیقاتش نشان می‌دهد  سازمان اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) یک اداره ویژه را برای جمع آوری از تمامی ساکنان فلسطین اشغالی ایجاد کرده و تمام ساکنان را مورد شنود و رصد قرار داده است.

به نوشته این روزنامه عبری زبان،شاباک، بانک اطلاعات امنیتی فراگیری تحت نام (ابزار) ایجاد کرده است که تمام اطلاعات مربوط به شهروندان ساکن در فلسطین اشغالی در آن جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام پیام های و ایمیل های شهروندان ساکن در فلسطین اشغالی ، مکالمات و موقعیت های مکانی که در آن حضور پیدا می کنند در این بانک اطلاعاتی جمع آوری شده است.

یدیعوت احرونوت در ادامه گزارش خود تاکید می کند : ابتدا قرار بود علیه فعالان (فلسطینی) ایجاد شود اما بعدا مشخص شد اطلاعات تمام افرادی که در فلسطین اشغالی زندگی می کنند وجود دارد.

وجود این اداره زمانی افشا شد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد از ابزارهای مراقبت و رصد الکترونیکی شاباک برای مشخص کردن محل حضور بیماران مبتلا به کرونا استفاده خواهد کرد.

گفته می شود داده های این بانک اطلاعاتی بدون آن که مراکز ذیربط رژیم صهیونیستی مطلع باشند جمع آوری و تدوین شده و صرفا پنج نفر از اعضای کمیسیون فرعی امنیت و اطلاعات کنست سالی یک بار گزارش کلی در مورد برنامه های آن به صورت شنیداری دریافت می کنند.

به اعتقاد کارشناسان، گرچه در سایه بحران شیوع کرونا فعالیت این اداره توجیه پیدا کرده است اما به طور حتم بعد از فروکش کردن بحران این ویروس باید منتظر یک رسوایی بزرگ در رژیم صهیونیستی باشیم.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان و گردان‌های مجاهدین و القسام یک پایگاه نظامی و دو شهرک در شمال فلسطین را هدف حمله موشکی و راکتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد شهرک «شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی را در پاسخ به حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به شهرک حانین در جنوب لبنان، با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: نظامیان رژیم اشغالگر را در منطقه «نتوعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

همزمان منابع عبری زبان از حمله موشکی به شهرک «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کردند یک موشک مستقیما به ساختمانی در این شهرک اصابت کرده است.

همچنین گردان‌های مجاهدین اعلام کرد بعد از ظهر امروز چهارشنبه پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت عمر ابو شریعه بنیانگذار این گردان‌ها هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد نظامیان اشغالگر را در شرق منطقه «جحر الدیک» در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • برکناری فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم‌صهیونیستی چه معنایی دارد؟
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان